FAVORITI STUDENOG

10:11:00

Hej blogoljupci,

kao i svakog mjeseca favoriti su nešto što obilježim u bloganju. To mi daje mogućnost povratka u određeni period godine, gdje vidim što mi je tada odgovaralo i/ili čemu sam se u tom trenutku veselila. Osim povratka u te dane mogu provjeriti čemu sam sve uopće i dala priliku da mi postane favoritom ili jednim od njih.
Isto tako biram proizvode i po osjećaju. Ono što je godilo mojoj koži u korisničkom smislu dobiva i emotivno značenje. Recimo neki ste proizvod nanijeli kada su Vam se dešavale jako lijepe stvari ili ste isti dobili od jako drage osobe.
Ponekad je baš to dobitak kako bismo izdvojili favorite. Uz svaki proizvod stoji priča, kako smo je kupili, po čemu je pamtimo i nikada to nije čisto konzumeristički, barem ne kod mene.



KRENIMO:

YVES ROCHER-PLAISIRS NATURE 3-BADEM/CVIJET NARANČE

Radi se o hidratantnom losionu za tijelo kojeg sam kupila kada je bio rođendan Arene prije nekih mjesec dana. U Areni mi je njihov dućan neizostavna destinacija.

Birala sam ga prema mirisu i testerima, u početku mi je bilo neobično, ali s obzirom da uvijek bude harmonija mirisa odlučila sam uzeti baš njega.

Obogaćen je organskim shea maslacem, esencijalnim uljima cvijeta naranče i ekstrakta badema.

Bez parabena je i mineralnih ulja te je navedeno da je 97% sastojaka organsko.

Organsko ili ne, još nisam našla njihov proizvod koji mi ne odogovara, osim jednog šampona za kosu... Ali po tom pitanju sam zbilja izbirljiva s obzirom da sam imala dosta problema sa vlasištem, tako da nisam mjerodavna.

Miris je odličan,  losion se brzo upije i ne ostavlja tragove. Moja suha koža je zahvalna na hidratantnim losionima i osjetim promjenu upravo zato što sam taj tip.

To je ono što sam tražila od proizvoda i što mi je proizvod pružio.

Pakiranje je od 390 ml i na pumpicu je što omogućava ravnomjerno raspoređivanje po koži. Pumpica ne šteka i to me veseli jer mi se ne da koristiti nešto što ne funkcionira.


 YVES ROCHER- EAU DI TOILETTE- BOURBON VANILLA

Kupila sam malu toaletnu vodu od 20 ml i oduševila se. Bourbon vanilja ima tako sofisticiran miris da se osjećam poput najfinije torte. Znam da je mnogim ljudima to slatkasto, ali meni nije. 
Bourbon vanilija ima malo grublju notu, onako strastvenu.

Toaletna voda idealan je saveznik za ovo zimsko vrijeme i pospješuje blagdansko raspoloženje.
Najviše sam se špricala upravo sa njom i uživala sam u svakoj noti mirisa.

Boćica je od 20 ml i vrlo je praktično za torbice. Bilo kuda vanilija svuda.



MOJ ROKOVNIK-ULICA SNOVA

Treća stvar nije kozmetika nego rokovnik za planiranje od Ulice snova. Jako sam zadovoljna i uz pomoć njega sam produbila svoje planiranje. Naručila sam ga po želji i jako mi je brzo stigao.

Rokovnik nije namjenjen isključivo za jednu godinu pa možete planirati i na pola te ga naručivati cijele godine.

Unutra imate rubrike: moji kontakti, moje web stranice, moji planovi
& projekti, moje radionice, moja poslovna putovanja i moj rokovnik.

U predjelu mog rokovnika imate dio sa crtama i kockama. Onaj sa kockicama osobno koristim za financijsko planiranje.

Moj planer i Ulica snova uvijek su nešto što ću preporučiti od srca. Ako si trebate nabaviti idealnog saveznika za bilješke, projekte, fakultet ili bilo što drugo imate izbora.

Isto tako znate da je rokovnik bio na wish listi u stuednom i da sam odlučila ostvariti jednu od tih želja :)



Ne pišem ništa previše u favoritima. Čiste smjernice zašto je mene nešto osvojilo i mogućnost da vidimo kakve su naše navike i što nas zaokružuje u svakodnevnici.

Slobodno navedete i pošaljete fotkicu od svojih favorita, znate da me Vaša uključenost u ovaj svijet pozitive jakooo raduje.


Pusa od "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images