PAKIRANJE ZA MORE

04:45:00

Bok ljudi,

Danas se družimo u avanturi pakiranja! Tko voli pakirati stvari za put? JAAAA! A raspakirati??? NEEEE, to je ono što ne podnosim, ali eto mora se.



KAKO IZGLEDA MOJE PAKIRANJE?

1.Jedno 10 dana prije razmišljam što ponjeti od hrane, one koja ne ide u frižider! Žitarice, tunu, masline, tjesteninu... Zaokružujem na katalozima od centara ako ima šta povoljno, a da je dobro za ponjeti i prošećem se do Kauflanda ili Lidla jer su mi oni blizu :)

2. Sastavljam popis stvari za ponjeti

3. Odem u dm po kozmetiku koja mi je potrebna

4. Perem i peglam robu

5. 2 dana prije počnem sve pakirati tako da sam bezbrižna i bez strke.


PAKIRANJE KOZMETIKE

    Ovo su proizvodi iz Niveine linije koje nosim sa sobom.
1. After Sun Moisture- Hidratantni losion poslije sunčanja
2.Nivea Protect&Shave Rasiergel-Gel za brijanje
3. Nivea body lotion- Happy Time
4. Nivea Sun protect&moisture 30 HIGH
* Happy Time losion obožavam već godinama.
* Protect&Shave gel za brijanje nisam još isprobala.
*Linija za sunčanje je u dm-u bila 30% (u spreju)


S.Fresh proizvodi koje nosim
1. Fragrance Sun&Shine-za tijelo, kosu i opće osvježenje
2.Fragrance Hair Brezze-mirisna vodica za njegu tjemena i korijena kose
3.Išššš Mosquitos- prirodni sprej protiv komaraca 
* O svim navedenim proizvodima sam pisala u recenziji:S.Fresh-Bogatstvo njege i svježine


Bottega Verede linija:
1.i 2. šampon i regenerator sa uljem lana i proteinima pšenice
3.Hranjivo mlijeko za tijelo sa uljem slatkog badema
*Nakon što sam isprobala Le Petit Olivier liniju vrijeme je i za Bottega Verde

Sve je kupljeno u dm-u
1.Maramice Soft&Sicher
2.Gillette Simply Venus britvica
3.Rexona Active Shield- Anti- Perspirant
4.Eveline Slim Extrime 4 D-Anticelulitni Serum
5. Alverde- piling gel za tuširanje-magnolija i shea oraščić
6. Cura Prox četkica-najboljaa
7. Vadamecum Expert- Exspres White 10

Ovo je sve od dekorative što ću odnjeti sa sobom:
1. Max Factor Mulberry ruž za usne
2. Max Factor- Burgundy Crush- lak za nokte
3. Catrice Ultimath Shine- Gel Color-080 Russien Violette
4. Olival Čarobno ulje sa zlatnim česticama

Ima još nekih stvarčica koje nisam navela ni uslikala- intimne stvari. Dnevni ulošci, tablete, hansaplast, vlažne maramice, krema za lice, micelarna i još neke koje moram dokupiti :D
To je uglavnom to. Ako se pitate jel uspijem koristiti baš to sve. Odgovor je: NE, ali ne mogu si pomoći :D

STVARI

         Stvari bez kojih ne mogu:
1. Mobitel-Lg
2. Naočale- Orsay
3. Šešir- kupljen prošlo ljeto u Baškoj
4. Ljetna torba iz Deichmanna
5. Badić-Lisca
6. Prijenosni punač za mobitel-5 punjenja 

Stvari koje se nalaze u mojoj torbi preko ljeta ste vidjeli. Tko nije, link za post je tu:LJETO U MOJOJ TORBI

Robu i odjeću i obuću neću sad pokazivati. Post bi bio kilometarski. Ovo je otprilike ono bez čega ne mogu. A fotić s kojim fotkam je daleko najvažnija stvar :D I o njemu sam pisala u postu: "Ljeto u mojoj torbi. "

Od literature nosim stručne knjige za faks, jer se bliže jesenski ispiti, a za zabavno štivo nisam još ni odlučila. Puno puta ponesem pa ne pročitam jer provodim vrijeme aktivno :D 

Nakit, parfeme i takve stvari nisam ni spominjala također, bit će skroz minimalistički. Ono što moram navesti kako je vikendica odmah do mora i nema mi slađe biti cijeli dan u badiću i piti kavu uz more. Idem se opustiti, uživati, naplivati se i odmoriti dušu. Sve ostalo je manje bitno.

Sljedeći post će biti nakon mora, jer se na moru potpuno opuštam, a tehnologija koju tamo nosim je minimalizam.

Nakon kratke pauze poslije 15.8 sam ponovo aktivna. Do tad možete škicnuti na instagram gdje će biti objavljena koja fotkica s mora.

Pusa od " Moje note i moj svijet"

"ŽIVOT KRADE, MORE VRATI" 





You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images