PREGLED SRPNJA

10:21:00

ZAR JE VEĆ 1.8?

Hello ljudi,

Kao što sam u jučerašnjem postu najavila, vrijeme je za pregled srpnja. Kao i svaki drugi mjesec priredio mi je nešto predivno, kao i neke sitne negativne vrtloge. Iako je vani danas oblačno, moja malenkost u petak ide na more i ništa mi ne može pokvarit raspoloženje. Ok, sad kad sam to izgovorila mogao bi se desit boomerang ;) Ma nećeee. Ne mogu vjerovat da je ovo jedna od prvih godina kada se nisam još bacila u more ili bazen. Znači moj pojam kupanja je dosad bila kada. Koliko god ona i ja djelimo odličnu povezanost, jer sam žena od kupke, na ljeto to i nije tako privlačno :D

Mjesec je protekao u gledanju vaših morskih fotografija na koje sam prolila jedno cijelo more suza. Hahahha, malo se šalim, ali nije daleko od istine. Svaki puta kada vidim fotku mora, moj um doslovno proživljava taj prvi službeni ulazak u  savršeno plavetnilo. Dio mene je definitivno morska žena. Od onih sam koje duboko pate ako ne odu na more. Zovete to razmaženim? Ja to zovem ljubavlju. Iapk sam od rođenja svake godine na Viru. 25 godina čiste, neukaljane ljubavi i tko je onda ne bi jedva čekao prigrliti. Uglavnom nakon ovakvog uvoda slijedi:

SRPANJ?

Mjesec pokočenih križa, odlaska na hitnu dva puta, uživanja u šetnjama, čitanju knjiga...
Jedan vikend sam završila na hitnoj radi propuha. Glava mi je pulsirala na lijevoj strani, žigalo me, kao i rame,  kada više nisam znala šta bih otišla sam na hitnu. Na hitnoj sam imala situaciju, da sam unaprijed rekla svoju dijagnozu i oni su potvrdili. Inekacija u ... i doma na odmaranje. Tjedan dana nakon toga pokočilo me u križima, opppp opet na inekciju. Još me nije prošlo, ali čuđenju nikada kraja. Pomisao u mojoj glavi je bila: " Dokad više te zdravstvene anomalije?". Halllo jer netko možda pobrkao moje godine. 25 godina je malo. Neću bolove. Išššš od mene. 
Izlazak u kino je bio prisutan, kao i lutanja po Arteni, Avenue Mallu, West Gateu i tako :D Ono što me najviše veselilo su boravci u prirodi i stvaranje.

 BLOG U SRPNJU

Toliko sam zadovoljna sa ishodom bloga ovaj mjesec da sad uključim kameru, vidjeli bi moje " girly" uzbuđenje. Ne znam jel se sjećate Charlote iz Sexa i grada kada je Carrie objavila da se udaje i Mirandine face i sarkastične rečenice da je oglušila. Hahahah vjerujem da bi to bila Vaša reakcija. Znači 10 postova je mjesečni rekord. Dosada je bilo ovaj mjesec i najviše klikova i pregleda. Drago mi je da se čitamo, pratimo i veselimo u ovom malom kutku sreće.
Najčitaniji post je bio:Ljeto u mojoj torbi 
Ako želite slobodno bacite pogled Vi koji niste. 

Boraveći u prirodi nastale su i divne forke koje ću podjeliti sa Vama. Fotografija me jako veseli i dosta vremena provodim sa tim hobijem. Želim da iz nje vrišti život, trenutak, kutove koje na prvu ne primjeti svatko.

Kraj srpnja obilježio je jučerašnji odlazak u Samobor, pa ako niste škicnuli post evo linka:Nedjelja u Samoboru

KOJU SAM ŽIVOTNE MUDROSTI IZVUKLA IZ SRPNJA?

Nema mjesta slamanju. Tuga, strah i bol ne smije biti nešto što će zasjeniti dan, mjesec ni godinu.
Shvatila sam da više vremena trebam potrošiti na jačanje svog karaktera i produktivnost. A najveća poruka bi bila: " Idi za onim što želiš, ljudi te možda ne shvaćaju, ali ti nisi tu radi njih, tu si radi sebe" Vjerujte mi šta god napravili nekome će se svijdjeti, nekome ne. Gdje god išli netko će uvijek imati nešto za reći. Zbog takvih stvari smo najčešće stavljali sebe u kut i sjenu. To vrijeme je za mene polako gotovo. Pjevušim: " Ne daj se Ines" i ubacujem u 5. brzinu" 

PLANOVI ZA KOLOVOZ

More, more, more, more! Ok, nije samo more, ali bilo bi lijepo da je. Od 5. do 15. sam najvjerojatnije na moru. Dalje od toga je vrijeme za učenje. Ima još nešto za dati i na jesenskim rokovima. Naravno da ću dati sve od sebe da blog napreduje još i više. Pošto ću doći sa mora, dosta će prostora biti poklonjeno putovanju. Moram pripremiti i kolekciju za " Ina Design" kako bih ubacila novitete u svoj kreativni svijet. Ostalo ću isplanirati u hodu. Osim toga bilo bi i glupo da pokvarim iznenađenja.


 Sutra očekujte post: "PAKIRANJE ZA MORE"

 FOTOGALIRIJA:

Najdraže fotke u srpnju:



To je sve od mene!

Pusa od Ines:*

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images