MORE, NOSIM GA U DUŠI-1.DIO

06:08:00

Hello blogoljupci,

Evo mene nakon 10 dana za mojim računalom. Još uvijek opijena šumom valova, ispijanjem kave na plaži, cvrčcima koji pjevaju svoju pjesmu i soli na koži. Došla sam nazad puna energije i pozitive. More je toliko ljekovito i za tijelo, srce i dušu, da ne možeš ostati ravnodušan. Iako je dan poslije mora predviđen za pune mašine veša, s guštom pijem kavu i djelim sa Vama ono što je moja duša zabilježila.

Krenimo:

VIR 

Otok na kojem ljetujem od mojih prvih koraka duboko je urezan u mome srcu. Imamo vikendicu odmah ulicu do mora pa se doslovno spustim okupati i piti kavu uz plažu. Neprocjeniva vrijednost. O moru sam Vam pisala i prošle godine. Situacija se malo promjenila, ove godine je dragi bio sa nama za vikend i još smo poveli dragog nam prijatelja. Inače sam preko tjedna bila sa mamom i našom zajedničkom prijateljicom. Da i to je moguće. Naravno to je kućna prijateljica već posljednih 28 godina, stara je kao moja mama, ali možemo pričati kao da smo godišnjaci. 40- e su još mlade godine. Uvijek govorim svojoj mami kako je mlada. Prijatelji mojih roditelja isti su već 30-ak godina. To je ona dragocjenost koju jako volim. Također i sama sa svojih 25. njegujem prijateljstva stara kao pola mene ili još i starija. Nema kod mene mjenjanja, mogu samo steći još nekoga kroz život, ali ne odbacujem ih lako. Uživala sam s njih dvije. Opuštajući razgovori, oni ženski ako znate na što mislim, bez tračanja jer to ne volim. Nakupala sam se , napričala, pila duge kave uz more, Uživala u svakom zalasku Sunca, pa i buri i kapima kiše. Ništa mi nije teško kad je psihički odmor. Također sam upoznala jednu divnu djevojku sa Vira koja izrađuje prekrasne narukvice. Dosada smo se pratile virtualno, ali smo se upoznale. Lijepo je to. Divno je znati da mnoge osobe ispadnu još i bolje i srdačnije od onog malog djelića koji pokazuju na profilu. Kroz fotografije ću Vam pokazati moj dio Vira u različitim vremenskim prilikama, pa krenimo:

-Prvog dana je bila prekrasna mirna večer praćena sjevanjem u daljini koje je poručivalo, sutra Vas čeka nešto drugačije :)-

-Jutarnji izlazak Sunca uz buru koja nas je pratila sljdeća dva dana :)-

                                                            
-Udaranje valova od molić, savršeni prizori :) -

-Sljdećeg dana se smirilo :D-

-Meni jedna od dražih fotki sa ovog ljetovanja-

-Divan sunčani utorak :D-

-Zmajo:D-

Savršeni prizori morske hortikulture- leptir koji je sletio daje još veću čaroliju :D

-Galebovi u daljini, more i ja u dubini :D-

-Zalazak Sunca-

                                                      -Dok palme njišu grane-

                                                         -Plaža-Žitna Uvala-

    Zoom prema Pagu :D

Buraaaa :)

-Zalazak-

-Zalazak u Centru-
-Udaranje vala od kamen, pjeni se more-

-Zalazak Sunca kroz kišu-

-Sky- Nebo-

-perfect-

To su fotografije sa fotića, naravno da ih ima puno i da sam izabrala one za koje smatram da su najbolje. Iako mi se desi da poslije opet pregledavam albume i pitam se zašto nisam neke od fotki stavila.

Tanya Braceletes

Iza ovih divnih pletenih unikata se krije Viranka :) Simpatična djevojka koja mi je još više zaokružila ljubav prema mom otoku i uljepšala kao pravi domaćin boravak. Narukvice su hit već par sezona, a posebne su one pletene koje spretne ruke pletu u pravu oazu boja. 

Hvala dragoj Tanji :D



Ako Vam se sviđaju narukvice, slobodno škicnete stranice od kreativke Tanje:

Facebook:Tanya Bracelets
Instagram: _tanya_bracelets_

U drugom djelu biti će malo Paga, malo Zadra i Crvene stijene na Viru :D

Uživajte u današnjem danu i čitamo se :*

"Moje note i moj svijet"
 

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images