KOZMETIČKE RECENZIJE PROIZVODA ZA NJEGU KOSE :)

04:24:00

Ponedjeljak je dobro započeti sa ovakvom vrstom posta! Pošto nam svima psihički ponekad početak tjedna donese stres, nećemo o nekim teškim temama! Ipak je ovo blog za crpljenje pozitive. Kosa nas uljepšava, daje našem licu potpuni pečat i trebamo je njegovati sa pažnjom i ljubavlju. Nikada se nisam farbala, moja mi boja odgovara i nemam potrebe mjenjati je dok ne posijedi. Možda zvučim starodmodno u današnje vrijeme, ali vjerujte mi, to je razlog zbog kojeg je većinu vremena nemam potrebe tretirati sa puno preparata. Malo joj je potrebno da oživi :)
Jedna velika mana po pitanju moje kose je opadanje. To je posljedica trenutnog disbalansa hormona i utječe na moje cijelo tijelo, a ne samo kosu. Uglavnom uspjela sam i to dovesti u red, u dovoljnom omjeru da sam zadovoljna :)
Također mi se ponekad pojavi prhut jer imam osjetljivo vlasište, odmalena! Imala sam tjemenice kao mala i od tada se borim sa osjetljivim vlasištem! Tu nam puno pomaže adekvatna prehrana.
To je manje više to, sada znate i sve o mojoj kosi. Potpuno sam razotkrivena :P



ŠAMPON ZA KOSU

OLIVAL ČIČAK

Ovaj šampon je protiv opadanja kose i suhe peruti. Meni trenutno pomaže protiv opadanja. Probala sam dosta šampona i mogu reći da mi je zasada ovaj donekle pomogao. Zadovoljna sam i preporučila bih ga ukoliko imate problema kao i ja. Čičkov šampon istovremeno čisti kosu i obnavlja vlasište. Blagotvorno djelovanje čička i pantenola značajno smanjuje svakodnevno opadanje. Bogata formula šampona poboljšava vitalnost, volumen i sjaj kose. Preporučuje se korištenje u kombinaciji sa Olival čičkovim uljem.

Uporaba: Šampon nanjeti na mokru kosu, lagano umasirati i ostaviti nekoliko minuta da djeluje. Nakon toga isprati kosu uz lagano raščešljavanje. Postupak ponoviti dva puta za redom..

Ingredients/Sastojci: Aqua, Zea Mays Starch, Sodium Cocylisethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Hydrogenated Castor Oil, Cocoamidopropyl Betaine, Cl77891, Sodium Laureth Sulfate, Sesamum Indicum Seed Oil, Articum Lappa Root Extract, Panthenol, Parfum, Guar Hydroxipropl Trimonium Chloride, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisthiazolinone, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamaldehyde, Hydroxyisohexl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

Količina: 300 ml

Proizvedeno u Hrvatskoj :)






OLIVAL BADEMOVO ULJE

Bademovo ulje je inače blagotvorno za kožu, kosu i nokte! To je prirodno masno ulje dobiveno iz sjemenki badema. Brzo se upija dodatno hrani ili regenerira oštećenu i suhu, kožu, kosu i nokte.
Ja ga koristim za sve, ali između ostaloga i za kosu. Uzmem par kapi ulja i rasporedim ga kroz kosu i ostavim da stoji 10 do 15 minuta, nakon čega isperem sa šamponom.

Ingredients/Sastojci: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol

Količina: 60 ml

Proizvedeno u Hrvatskoj




MACADAMIA HEALING OIL TREATMENT

Terapeutsko ulje za kosu. Odličan saveznik za suhu i ispucalu kosu. Iako su mi draža prirodna, nerafinirana ulja i ovo je jako dobro. Savršeno miriši, lako se upija i vrhovi budu sjajni i zdravi.

Uporaba: Na suhu ili vlažnu kosu nanjeti malu količinu, raščešljati, ne ispirati.

Količina: 10 ml

Proizvođač: Macadamia Natural Oil, Los Angeles, Usa

Ingredients/Sastojci: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Macadamia Temifolia, Seed Oil, Argania SpinosaKernel Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octyl Sacylate, Butyl Methoxdibenzoymethane, Tocopheryl Acetate, Isopropyl, Hexyl, Myristate, Benzyl Salicylate, Cumarin, Butylphenyl, Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinammal, Green 6 (Cl61656) Red 17 (CI 26100), Violet 2 (CI 60725), Yellow 11 (CI 47000) Fragrance (Parfum)


Napomenuti ću da svi kozmetički proizvodi nisu za svakoga, ja Vam mogu preporučiti i dobro je isprobati, ali to ne znači ako je meni dobro da mora biti i Vama :)
Budite mi sretni, zdravi i njegovani, čitamo se u sljedećem postu :) Veselim se i vašim komentarima :D


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images