AVENE XERA CALM A.D

03:02:00

Još jednu kozmetičku recenziju u nizu odlučila sam posvetiti kremi koja me spasila u ovim hladnim danima. Vrijedna je svake kune! Suha koža ne pita, ona traži adekvatnu njegu. Vjerujte mi da mi je sad još dodatno gruba i suha jer imam problema sa štitnom žljezdom. Uglavnom vrijeme je da predstavim svog favorita za ovu jesen/zimu :)

AVENE XERA CALM A.D

Krema za relipidaciju. Hranjiva i antibakterijska, umiruje osjećaj svrbeža , pogodna je za dojenčad, djecu i odrasle. Moja koža na potkoljenicama je suha i iziritirana, kao i na stopalima. Kombinacija toplo-hladno je šok za našu kožu zimi i vrlo je važno s čime ju njegujemo. Osjetila sam veliku razliku već nakon par dana korištenja. Stopala su se preporodila kao i potkoljenice. Sretna sam što sam našla saveznika u borbi protiv suhe kože :)


INDIKACIJE:

Relipidirajuća krema posebno je formulirana za svu umjerenu do tešku suhoću dojenčadi, djece i odraslih.
- Koža sklona atopiji
- Koža sklona iritacijama, crvenilu i svrbežu uzrokovanim suhoćom kože.
- Prirodno suha koža

- STERILNA KOZMETIKA 0%, KONZERVANSA 0%, , PARABENA 0%, PARFEMA 0%, ALKOHOLA0%

NAČIN UPORABE: Nanjeti jedan do dva puta dnevno na suha područja lica i tijela, nakon čišćenja XeraCalm relipidirajućim uljem. Može se koristiti naizmjenično i sa XeraCalm A.D balzamom . Nakon primjene ukloniti  višak proizvoda s poklopca i zatvoriti tubu.
Ja ju ne koristim u nikakvoj kombinaciji i svejedno mi jako puno pomaže.

INGREDIENTS/SASTOJCI: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA), GLYCERIN. MINERTAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). CETEARYL ACOHOL. OENOTHERA BIENNIS OIL). CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. CETEAYRL GLUCOSIDE. AQUAPHILUS DOLOMIAE EXTRACT.ARGININE. CARBOMER.EVENING PRIMROSE OIL/PALM OIL AMINOPROPANE-DIOL ESTERS. GLYCINE.SODIUM HYDROXIDE.TOCOPHEROL WATER.

Zemlja podrijetla: Francuska






Tuba se može istiskivati kao kaladont i ima čep koji istiskuje točno određenu količinu kreme, pa je možete imati dugo :)

Toplo preporučam ovu čarobnu kremu! Ja sam je platila u ljekarni nekih 118 kn jer je bilo sniženje 25% na proizvode za suhu kožu. Inače je 150,29 kn!
Pakovanje je od 250 ml tako da nije mala.



U sljedećem ću postu o kozmetičkim recenzijama, obuhvatiti svoje proizvode za njegu kose :)

Stay tuned!


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images