JELENA HANDMADE :)

05:38:00

Danas ću uz kavu i ovo Sunce koje nas grije predstaviti sljedeću gošću koja nam dolazi iz Splita! Želim zahvaliti Jeleni što mi se javila :) Volim kad netko prepozna trud koji ulažem u blog, kao što ja prepoznam i cijenim onu ljubav i trud koji drugi ulože u svoj posao ili hobi. Kreativaca je danas puno i treba im pružiti prostor i ljubav, te ih podržavati u njihovim radovima. Jelena radi preslatke i unikatne narukvice koje ćete zasigurno htjeti nositi! Ovo je njena priča:

1. Jelena, reci nam nešto o sebi?

 Pozdrav draga Ines, prvo ti se želim zahvaliti na gostovanju i tome što si mi dala priliku da ovim putem predstavim sebe i svoje radove. Također pozdravljam i čitatelje tvog predivnog bloga.
Dakle, ukratko nešto o meni.. :)
Ja sam Jelena, imam 26 godina, dolazim iz Splita, tu sam završila Ekonomski fakultet, a već godinu i pol sam i zaposlena u struci. U slobodno vrijeme jako volim kuhati i pripremati kolače i razne slastice, izrađivati nakit (kao što već znate :)), čitati (najčešće su to razni časopisi o kulinarstvu, ali uleti i pokoja knjiga :)), gledati filmove (psihološke, drame, biografske), te guštati negdje uz more i kavu na suncu, kao prava horoskopska Račica. Na žalost, u zadnje vrijeme mi ostaje malo vremena za hobije, ali nastojim to nadoknaditi vikendom. Voljela bih obići i još neke destinacije tipa Portugal, Španjolska, Sicilija, naša mala mjesta uz more.. ali kako je nama mladima većinom problem i vrijeme i novac to će još malo pričekati - nadam se ne predugo :)

2. Otkud ljubav prema ručnom radu i koliko se već baviš izradom nakita?
 Ljubav prema ručnom radu traje praktički oduvijek, s time da se posljednjih nekoliko godina jako povećala. U svijetu gdje većina toga postaje 'instant', znači od nakita, gdje se pojedine zlatarne žute od mase narukvica i ogrlica rezanima na metre, preko hrane, gdje su dućani prepuni gotovih smjesa za palačinke, muffine, tursku kavu, pa do tehnologije, jako cijenim ručni rad i stvar koja je nastala na taj način. Svakako ću radije kupiti, budući da je ipak netko u nju uložio svoju ljubav, trud i vrijeme, te koristio određene vještine koje nema svatko i koje, na žalost, polako izumiru. Žao mi je radi toga jer smatram da sve to, što ja nazivam 'instant', nama skrajuće vrijeme rada ili pripreme, ali nas, s druge strane, jako osiromašuje i, na neki način, otupljuje.  Spomenila sam u prošlom odgovoru kuhanje i pečenje kolača, to mi je zapravo prva ljubav koju također smatram nekim oblikom 'ručnog rada', a s nakitom sam počela prije par mjeseci i to prvo s izradom narukvica od konca, a zatim i s perlicama. I inače volim narukvice, te ih imam već dosta, a najčešće kupujem od također hrvatskih handmade brendova, pa sam tako s vremenom došla na ideju da bih i ja mogla nešto slično.  Narukvice od konca su mi draže budući da postoji puno načina njihove izrade, tako da svaki put naučim nešto novo, a ovaj hobi također i jako opušta. Tutoriale za njihovo pletenje pronalazim na Youtube-u, ima ih dosta, i drago mi je kad vidim da ima još ljudi s kojima dijelim isti hobi i interese. 

3. Što sve imaš u ponudi?
4. Reci mi na koje te sve stranice ljudi mogu kontaktirati?
U ponudi trenutno imam narukvice od konca i narukvice od perlica. Sve narukvice mogu se napraviti po želji kupca, znači svatko sam bira boju konca, model, veličinu, perlice, privjesak ili bez njega... Svoje modele predstavljam na instagram stranici JELENA_HANDMADE, tu se mogu vidjeti dostupne boje, privjesci i sve ostalo, a u pripremi je i Facebook stranica. Svi zainteresirani mogu me kontaktirati na instagramu ili porukom na mail: jelena.handmade@gmail.com



5. Za kraj me zanima što bi poručila mladim ljudima u Hrvatskoj?
Mladim ljudima u Hrvatskoj bih poručila da uvijek budu svoji, slušaju samo sebe i slijede svoje srce! Svi dobronamjerni savjeti su dobrodošli ali svatko je svoja jedinka i sam odlučuje o svojem životu. Volim ljude koji se izdvajaju iz mase po oblačenju, načinu razmišljanja, stavovima.. Na taj način je ponekad teže, ali se dugoročno svakako više isplati. Mladi, ne nosite 'bile starke'. ;)
Od danas na Jeleninoj instagram stranici traje Giveaway! Pronađite ju na instagramu i zaigrajte :)



Ovaj tjedan nam je intenzivan, pun elana i divnih ljudi. Uživajte u Suncu, prekrasnim trenutcima uz najbliže i ljubavi!
Uskoro se čitamo opet :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images