ŽELJE ZA STUDENI :)

10:28:00

Otkoračali smo put listopada za ovu godinu, a započeo nam je studeni. Listopad je za mene bio jako dobar mjesec, ono loše je zanemarivo. Veliku većinu želja sam ostvarila, ostale su samo one koje si trenutno ne mogu priuštiti :) Baš sam išla čitati što sam sve pisala za prošli mjesec i drago mi je da je većinu toga ostvareno. Htjela sam da mi se za faks odobri, odobrilo se, Louise L.Hey sam obuhvatila u postovima kao i neke stvari koje sam željela! Što se tiče suradnje sa ljudima koji su se preselili van, ispalo je puno teže nego što sam očekivala.
Neki su obećali, ali se više ne javljaju, neki nisu ni odgovorili i tako! Ja sam imala najbolju namjeru. Tako da će to morati još malo sačekati :)
Acro rokovnik sam nabavila i moje planiranje za dalje je započelo.

OVO SU MOJE LISTOPADSKE ŽELJE!

1. Poraditi na zdravlju i vježbanju! Saznala sam da imam problema sa hormonima štitne žljezde, pa imam neke popratne simptome koji me muče! To sve gledam kao nešto pozitivno što me nakratko izbacilo iz ravnoteže, najviše moje tijelo, ali ne dam se i dovesti ću to u red :) Louise Hey me dodatno potaknula :D

2. Prioritet mi je faks! Treba se naviknuti  na povratak predavanju i učenju! Ovo će biti mjesec pun izazova, u svakom mogućem smislu! Ako se desi da me nema, znate gdje sam, iako ću raditi na tome da sve uskladim koliko je moguće!

3. Što se tiče bloga želja mi je još više se stopiti sa čitateljima i ugostiti neke kreativce i pisati o događajima! Otpočetka bloga radim na tome i od toga nikada neću odustati. Postovi će ovaj put ostati iznenađenje :)

4. Poraditi na nekim stvarima vezano uz svoj karakter, na nekim manama koje sam uočila u zadnje vrijeme i koje me koče u mnogim stvarima, kao npr. pretjerano analiziranje!

5. Isprobavati nove recepte u kuhinji, iako to većinom stalno radim, ali prioritet mi je to više uključiti na blog :D

MUST HAVE ZA STUDENI :)

1. Kutija sa poklopcem iz Ikea asortimana. Cijena joj je 119,90 kn. Volim kutije za odlaganje jer su praktične, odlične za organiziranje i dekorativne :D

2. Gledala sam na netu H&M kolekciju i voljela bih jedan prekrasan zvonasti kaput! Definitivno je po mome ukusu i djeluje mi i vintage i casual i romantično.


                                                                          499,00 kn

 3. Tie me mašnu za moju bijelu košuljicu! Gledam ih stalnoooo i hoću ako ništa drugo za Božiććć. Škicnite na stranicu Tie me :) Budno ih pratim kao i mnoge mlade poduzetne ljude :)

                                               (preuzeto sa facebook stranice)

4. Šešir iz H&M-a. Savršeni su, baš pogodni za vintage stil. Osim toga must have su ove sezone.Šta drugo reći osim wooow :)

                                                                           179,90 kn

5. Želim nabaviti naušnice kod Tina Flowers i to u božićnoj varijanti :) Jedva čekam! Na njenom profilu možete pronaći naušnice, trake za kosu, ukosnice i ostale prekrasne ručne radove :) Škicnite :)



To su moje želje za listopad koje ću se truditi ostvariti. Nakon ovoga, počinje blagdanska ludnica u mom životu! Veliki sam ljubitelj i već sam odavno zaražena, ali se pokušavam savladati.
Dragi moji, vjetar u leđa, junačko srce i pozitiva pomoći će nam da uspješno prođemo kroz još jedan mjesec. Želim nam svima skupa veliku sreću!

Koje su Vaše želje? Želim da se uključite i podjelite samnom djelić svojih željica :)

Ostanite na frekvenciji pozitive i prepustite se zajedno samnom :*




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images