VIKEND ZA PAMĆENJE :)

22:18:00

Evo mene, ovaj put nije prošlo puno vremena ;) Probudila sam se i uz Lennya Kravitza u 6:34 h pišem ovaj post. Odakle početi?
E daaa tipkovnica je nekim čudom proradila, vratila se sa tuluma, smilovala se bloogerici. :)
I naravno da je udaranje slova moralo započeti.
S obzirom da slušam "Fly Away" mogla bih i zaplesati. Obožavam kad ovako energično ustajem, možda zato što sutra starim pa onda :P
Uglavnom u petak popodne sam otišla frendici u Sisak. Naravno da me dočekala sa puno ljubavi jer se ne vidimo tako često, a voljele bi biti bliže. Malo smo popričale, razmjenile poklončiće jer smo obje bikice, pa je razlika između nas 8 dana. Dobila sam prekrasan Paris notebook, kemijsku sa svojim imenom i lijepom porukom, bombončiće iz kraša i platnenu malu torbicu sa bajaderama. Kad netko zna pogodit što voliš, znak je da ti je prijatelj i da te sluša :) Zujale smo po centrima i puno šetale, a večer je bila zaokružena filmom " Friends with benefits" Nasmijale smo se do suza, popile koji bambus, papale čokoladu i do kasno u noć se prisejećale svega :) To je nekakvi rezime petka.
Subota je započela veselo, ali detalji nisu za blog ;) Otišle smo do njene frendice, pa do špara i onda do njezinih. Malo sam i njih vidjela i uvijek mi je drago. Nakon toga na ručak u Kaptol. Jele smo finu toplo-hladnu salatu. Fantazijaaaa :) Sve je zaokruženo šetnjom kao što to kod nas biva. Popodne je brzo prošlo i išla sam se spremati za godišnjicu mature. Little black dress je uvijek dobra opcija. :) Uz nju sam imala bež štikle, torbicu i sako. Mare mi je ispeglala kosu i nanjela sam lagan make up, jer se ne volim toliko šminkati. U 19 h je moja Dorica došla po mene i krenuli smo. Ulazim u restoran i pere me adrenalin. Gotovo svi već sjede tamo :) Gledam u te ljude i divim se, svi tako lijepi i sređeni. Odjednom mi toplo oko srca. Nisam neke od njih vidjela 5 godina i bilo mi je prekrasno. Sve u toj večeri je prštalo od sreće. Plesali smo, smijali se, zračili i skupiloooo nas se 27. Definitivno sam prezadovoljna i smjestila sam događaj u dnevnik sjećanja. Svaki trenutak je bio odličan. Ekipa je bila za pjesmu i ples, nismo stajali do jutra. Otišla sam od njih negdje u pola 4. Mare je došla po mene i ostatak nije bitan ;) Nedjelja je proletjela u znaku spavanja, spremanja i mcdonalsa. Još smo se napričale, šetale i teško se rastale. Dragi je došao po mene u 16 h.
Tu završava moja vikend avantura koja je definitivno za pamćenje.
Ovih dana će sve prštati od bloga. Čekaju nas napokon receptići i neke ideje. Iskoristit ću svoj rođkas za to i jedva sam čekala da se opet primim pečenja :) Do tad uživajteeee :)

                                       (Jedan dio poklona, drugi je završio u trbuščiću ;) )
                                           Nazdravljali smo i naplesali se, čarobna noć :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images