NESTAŠNO VRIJEME ZUJI OKO MENE!

02:00:00

Kako da započnem ovaj post! Pa ovako nisam pisala od prošlog vikenda i to mi je užasno teško palo. Zašto nisam pisala!?!? Moja nestašna tipkovnica na laptopu je podivljala, otišla žena na tulum i ne vraća se. Ne radi mi b,n, zvjezdica i veliko slovo. Žena se ne želi otijeznit jer joj očito ne paše da ja pišem :P Mogla sam napisati jedino pijani post, pa bi me poslali na odvikavanje :) Nisam htjela riskirati, ipak danas moraš paziti duplo više kako se ponašaš i šta radiš, bez obzira na sjajno umotanu demokraciju. S čega pišem sad? Pišem opet od svojih. Došla kćer na kavicu i ko siročić se hvata kompa da bi napisala blog. U 6:30h sam išla na autobus i započela je moja dnevna pustolovina. U busu sretnem kolegicu iz srednje s kojom ću se i sutra vidjeti za 5. godina mature. Lijepo je imati s kim popričati, brže prođe vrijeme. Jedva čekam da krenem pisati neke receptiće i ideje. Možda zvuči ko deja vu, ali očito me tehnologija ne voli. Uglavnom uspjela sam u međuvremenu napraviti instagram pa " Moje note i moj svijet" možete pratiti i tamo. Od cvijeća, do smoothiea i voća. Svega se po malo može pronaći.
Ovaj vikend sam posvuduša i sakupljačica uspomena. Idem frendici na vikend i na godišnjicu. To su svakako neke uspomene koje se stvaraju, a vratiti se ponekad u rodni grad je jako lijepa stvar. Ali kako se kaže 3 dana svakog gosta dosta ;) Dok će danas biti sunčano, prekrasno i očaravajuće vrijeme sutra najavljuju kišu. Mislim si koji sam ja pehist. Rijetko izlazim na taj način i onda svaki put lijeva kišaaaa. Prije 5 godina na maturalnoj smo pokisliiiiiii, prošle god idem u svatove, dobro da se nisam otopila koliko je padalo. Netko bi rekao, pada jer si se udostojila izaći. Ali ja kažem želi da još više narastem iako sam dovoljno visoka ;) Uglavnom poželite mi sreću, možda se ipak Sunce smiluje.
Idući tjedan starim i sva sam u tome.24. godineeeeeeee, pa kad, kad se to desilo. Ok za mnoge od Vas sam mlada, ali godine prolazeeeeeee kao lude. Kao da je jučer bila 2009. kad sam napunila 18. baš je bezveze taj tijek, ne okreneš se već ti je 30. Ali dobro nema kukanja ući ću u 24 sa osmijehom i spremna na nove izazove. Ništa mi ne fali. Bez imalo osvrtanja moram reći da mi nije žao niti jednog koraka koji sam napravila jer je sve to jedno novo iskustvo. A hvala Bogu ja na svojim iskustvima učim. Ovo je na neki način post isprike, rekla sam da ću kupit novu tipkovnicu. Ne mogu ništa pisat, pa i od važnih dokumenata koji mi trebaju. Poruke frendicama su bile nešto tipa: e radi mi tipkovica, jel dolazite u suotu. ema veze, udem sutra. Hahhahah definitivno ko pijana:) Ništa idem sad još malo uživati sa svojima. Lijepo provedite vikend. Uživajte i ne zaboravite u nedjelju na majčin dan.

Viva la vida. :*

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images