OVO ĆE BITI DESERTNO LJETO :)

02:59:00

Otkako sam se preselila moj život su preplavili razni deserti. Mašti nikad kraja, a i dragi je prezadovoljan :) Kad nam god netko dođe ili kad nas uhvati slatko, više volim nešto stvoriti nego kupiti čokoladu :D U kupovini se na popisu obvezno nađu ledeni  deserti
i kreme koje su dobra baza ako želite brzi desert, a isprobam i nešto svoje :)
Moj život je dekoracija, osim kreativnog rada i stana sve je ostalo također u znaku toga. Slastice su neizostavan dio dekoriranja i zbilja si volim dati oduška. No dobro ajmo mi prijeći na desert :)

TRIPLE-ČOKO FANTAZIJA

SASTOJCI:

ZA 4 OSOBE
-dolcela krema za kolače (čokolada)
-vindija choco loco pudinzi
-4 žlice nutelle
-1 paketić elvita keksi sa lješnjakom
-oreo milka
-šlag krema od vanilije za dekoraciju od dolcele
-630 ml mlijeka
- kava s mlijekom u maloj šalici kako bi umočili kekse :)

PRIPREMA:

Kremu za kolače smiksate sa 500 ml mlijeka koliko piše na uputama, također i šlag kremu, mislim da se miksa sa oko 130 ml mlijeka. Zbilja ne znam napamet tako da je najbolje provjeriti. Kad ste smiksali krene slaganje. Uzmite dvije šire čase jer je u njima najefektnije, a puno toga i stane :)
Istrgate keksiće, umočite u kavu i posložite na dno. Nakon toga ide sloj choco loco pudinga. Pudinga možete staviti po želji isto kao i svega ostalog. Dolcelina krema za kolače ide na puding i lijepo se rasporedit kako bi i ostatak mogao stati. Na vrh kreme ide žlica nutelle i istrgani komadići milka oreo čokolade. Sve ukrasite šlag kremom od vanilije sa dekoracijskom špricom. Ja sam posula i šarenim kuglicama od dr.oetkera jer su mi baš slatke.
Pustite mašti na volju i nastati će najfiniji deserti iz vaše glave. Kad imam jagoda znam dodati i njih jer daju posebnu notu i svježinu desertima.
Ljeto nam je pred vratima tako da su te slastice koje se mogu ohladiti u frižideru idealna porcija. Od partya pa do rođkasa nema granica :)

Uživajte :)


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images