LJETO U SVAKOM OSJETILU

12:33:00

Kada tekst na blogu mjesecima izostane, logično bi bilo najaviti povratak na velika vrata. Obzirom da mi je život servirao događaje iz kojih sam ponešto i naučila, smatram da klišej treba zaobići.
Sa pokojom novom brazdom na otvorenim vratima ponosno prolazim kroz njih i nastavljam dalje.
O negativnim stvarima nećemo, jer upravo one nas ojačaju i daju nam krila kako bi još jače prigrlili život sa dubljim pogledom u očima života.

KADA LJETO ZAPOČNE KRUNIDBOM LJUBAVI

Nakon devet godina veze, okrunili smo ljubav brakom. U intimnom okruženju i predivnom ambijentu proživjeli smo naš sretan dan.

Organizirali smo ga prema našim željama i sve je prošlo bez prevelikog stresa. Nismo bili mladenci koji su sa strašću organizirali mjesecima unaprijed, nego smo par koji je spletom sretnih okolnosti uspio vrlo brzo naći sve što nam treba za našu bajku, spontano i bez puno buke.

Haljinu iz snova koja mi je pravila društvo, pronašla sam na instagramu, a ostatak je povijest. Delight Luxury brend imao je upravo ono za čim je moja osobnost čeznula.
Ukomponirala je moju romantičnu, nježnu stranu i pripomogla predivnom osjećaju.

Najbitnije je da kao par stvarate svoju budućnost, uz podršku, a i poneku borbu sa vjetrenjačama. 
Najbolji savjet koji vam mogu dati, a drugi neće, je upravo taj.
Onog trena kada dozvolite da vam nešto drugo kvari sreću, prestajete biti vi.


Evo par fotkica od sretnog dana :)
@mariojurinaweddings





PRVI PUT NA MORU BEZ KUPANJA

Nakon vjenčanja, put nas je odveo na more, da se malo opustimo i produžimo prisutno nam uzbuđenje i osjećaje. Vrijeme nas nije mazilo, pa smo tražili druge načine opuštanja. Obzirom na moje stanje, sa kupanjem u hladnijem moru se nisam zezala, tako da je najvažniji dio za mene izostao.
Ajde i taj podatak mora jednom biti zabilježen u dnevnik života pod :"Otišla je na svoje voljeno more i nije se okupala."
Nekome komedija, meni tragedija ;)
Naravno da nas to nije spriječilo, da stvorimo slatke uspomene ljeta 2018.





ZAŠTO JE LJETO ČAROBNO?

Nisam ljubitelj ekstremnog vremena zadnjeg desetljeća i zbog toga nekad jedva čekam da ljeto prođe.

Suprotno tim činjenicama dio mene i dalje smatra ljeto čarobnim. Harmonija, mir u duši, usporenost, simbioza sa prirodom i predivni kadrovi.

O ponudi voća i povrća nema smisla ni pisati jer svakako izazivaju sreću za nepce i organizam.
Treba biti zahvalan upravo na takvim bogatstvima i snažno prigrliti njihovu dobrobit.

Tome svjedoče i kadrovi koje sam zabilježila.









GOSTOVANJE U D&D GOLD

U lipnju je izašlo i D&D specijalno izdanje na 162 stranice. Među 11 divnih žena našla sam se i ja, tako da me i to činilo sretnom i ispunjenom. Ako želite kojim slučajem pročitati pronađite na kioscima :)




Slova povratka su ispisana, a nit vodilja ide dalje.


Veselim se našem druženju.

Pusa od Ines



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images