PUTUJEMO ZAJEDNO :)

11:00:00

“Kada je čovjek umoran od Londona, umoran je od života.”



Definitivno se slažem sa tim. Provela sam pet prekrasnih dana u ovom gradu i ostala impresionirana! 

U Londonu je svaki dan bio nova avantura, avantura u kojoj sam vidjela uživo sva ona mjesta koja sam inače gledala preko slika na internetu i plakala jer nisam tamo. Sada sa sigurnošću mogu reći da je London na slikama lijep, ali ono šta sam vidjela uživo je sto puta ljepše.

London je zaista mjesto za sve vrste ljudi, ali baš sve!

Nisam jutarnji tip osobe, realno većina nas nije taj tip, ali ovdje sam jedva čekala da ustanem i krenem u razgledavanje. Mjesta koja bi izdvojila i koja morate posjetiti ako ćete dolaziti u London su:

London Eye, Westminster, Tower of London, Tower Bridge, Greenwich, Maddam Tussauds, Oxford Street, Buckingham Palace, Royal Alber Hall i Hyde Park.

Naravno, to je grad u kojem je svaka ulica zanimljiva, ali ovo su po meni must see mjesta u Londonu! 

Ono što me jako šokiralo su cijene. Mislila sam da je London jako skup grad, ali ako želite proći jeftinije - možete!

Ono šta je veliki plus u Londonu su cijene ulaznica i sve što ulaznica uključuje. Na primjer, cijena ulaznice za London Eye iznosi oko 20£, a uključuje 4D kino u kojem vidite kratak prilog o Londonu kroz sva četiri godišnja doba, a sama vožnja na London Eye-u traje 35 minuta što je stvarno puno.

Prijevoz u Londonu je jako dobro organiziran. Ima stvarno puno prijevoznih sredstava i linija pa se na prvu čini komplicirano ali stvarno nije. Možete naći jako povoljne karte za sve linije na internetu.

Ljudi su me posebno oduševili! Svi su tako dobro raspoloženi, toliko dragi i ljubazni, nisam to još nigdje doživjela. Zaposlenici u svim dućanima i restoranima će popričati s Vama, pitati kakav Vam je bio dan. Prekrasno nešto. Mene je to stvarno ugodno iznenadilo.

Sve što je lijepo kratko traje, svejedno ovih pet dana je prolazilo jako sporo, a bilo je savršeno.
Iskoristila sam svaku sekundu maksimalno, posjetila sve što sam planirala (i više od toga). Kao što sam rekla, London je mjesto za svaku osobu i ako ćete ikada imati priliku - posjetite ga!

London je više od crvenog busa i crvene telefonske govornice. To je grad savršenstva. Grad gdje su svi ono što jesu i grad u koji ću se ja definitivno vraćati!

K.

Cijene: karte za izlete (spomenuti u tekstu) - 74£ (630,00kn)
Ručak(ovisi di jedete, ali da se naći stvarno povoljnih mjesta) - 25£ - 212,00kn 
Hotel sa uključenim doručkom, 4 noćenja - 342£ - 2900,00kn
Povratna avionska karta iz Zagreba - 140£ - 1190,00kn
Karta za prijevoz u Londonu (vrijedi 7 dana) - 35£ - 298,00kn
Suveniri - privjesci i magneti su po 2/3£, odnosno 20-tak kuna

FOTOGRAFIJE








Hvala Katrini što je podjelila svoju priču o Londonu :)
Poanta je rečena, a mi koji nismo bili definitivno trebamo uvrstiti London na listu želja :)

Katarinu možete pratiti na:

Do sljedećg puta!

Pusa od Ines.

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images