SENDVIČI AVOKADO-TUNA :)

10:01:00

Hej blogoljupci,

Dok je uzbuđenje još friško i želudac pun željela bih sa vama podjeliti savršenu kombinaciju. Ljubitelji tune i avokada su vjerovatno već jeli slične stvari, ali to me neće sprječiti da predstavim svoju verziju. Nisam mogla čekati da nabavim ili ispečem integralni kruh koji bi bio još savršeniji već sam išla uzbuđeno tipkati svoje oduševljenje. 
Isprobali ili ne, recept je zaslužio naći svoje mjesto na blogu.
Jučer sam ga radila sestri i svidjelo joj se. 
Ako ne volite nešto od tih sastojaka, onda slobodno preskočite.
Nepce će ostati ispunjeno aromom češnjaka, maslinovog ulja, avokada i tune čije će intenzivne okuse razblažiti rajčica.

SENDVIČI AVOKADO-TUNA



SASTOJCI:

- tuna u konzervi (komadi)
- kruh po želji
- jedan zreli avokado
- rajčica
- maslinovo ulje (koristila ZVIJEZDA)
- limun
- peršin
- sol
- papar
- jedan češanj češnjaka 

POSTUPAK:

Prvo napravite namaz od avokada. Moj se sastoji od žlice maslinovog ulja, žlice iscjeđenog limuna, jedan češanj češnjaka, malo soli i papra. Znala sam dodati i komadiće maslina jer ih obožavam. 
Zreli avokado ogulim, narežem na kriške i napravim pire sa štapnim mikserom. Nakon toga umješam ostale sastojke i još malo miksam. 
Kada nešto pravim uvijek isprobam jer onda dobijem osjećaj trebam li još nešto dodati.

Narežem kruh na šnjite, namažem sa namazom i rasporedim tune koju sam ocijedila iz konzerve. 
Na kraju narežem rajčicu i stavim na vrh, ako je potrebno još malo posolim.
Gore možete nasjeckati i peršina po želji ili ga možda dodati u namaz.

TRAJANJE: 10 minuta

Brza i fina priprema za doručak ili večeru :)



Nisam ništa otkrila, već sam dodala ovaj sendvič u svoje favorite. 
Namazi od avokada su manje više svi slični i možete ga raditi prema vlastitom ukusu. Avokado je dosta zahvalna namirnica i jako je dobra u puno verzija. 
Možete ga koristiti uz kuhana jaja, u raznim salatama, slatkim namazima...
Uvjerena sam da su mnogi od Vas upoznati sa primjenom.

Dobar tek si želim, kako bi rekao jedan naš prijatelj :)

Pusa od "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images