UGOSTILA SAM "SECOND PERSPECTIVE" :)

12:16:00

Hej blogoljupci!

Došlo je vrijeme i za prvog gosta na blogu. Čast mi je predstaviti Stjepana Mrganića koji stoji iza  kreativnog imena Second Perspective :)

O Stjepanovom radu kao kompoziciji stvaralaštva i kreativnosti čitajte u tekstu:

Ja sam Stjepan Mrganić, imam 20 godina i bavim se fotografijom i dizajnom. Trenutno živim u jednom od najljepših gradova Europe. Kada sam se doselio u Zagreb, majka me vodila u fotografske šetnje gradom. Tako sam upoznao i zavolio Zagreb. Prvi fotoaparat mi je poklonio ujak. Tada sam se istinski zainteresirao za fotografiranje. Sada, gdje god da idem, imam uz sebe nekakav fotoaparat. Kao što poslovica kaže: Najbolji fotoaparat onaj je koji imaš uz sebe. Bitno mi je da zapamtim važne trenutke u svom životu. Jednostavno postoji nešto što me veseli kada napravim lijepu fotografiju.

Za svoj fotografski rad, zbog promocije nenasilja i tolerancije kroz umjetnost, sam dobio Nagradu Luka Ritz: Nasilje nije hrabrost. Pohađao sam 5 Škola stvaralaštva: Novigradsko proljeće. Tamo sam sudjelovao u odličnim fotografskim i filmskim radionicama. Veliki dio svog sadašnjeg znanja stekao sam upravo u Novigradu. Održao sam 4 samostalne izložbe fotografija. Tri izložbe su održane u knjižnicama grada Zagreba, a jedna u V. gimnaziji. Surađivao sam s drugim autorima, svoje skupne radove izložili smo u Muzeju grada Zagreba. Tamo su održane dvije skupne izložbe. Jedna na temu Crno bijeli svijet, a jedna na temu Zagrebački trgovi. Sudjelovao sam na Foto danima mladih u Puli i Zadru i na Foto izazovu u Budimpešti. Dobio sam nagradu za najboljeg fotografa u natječaju 24 sata.

Second Perspective je u neku ruku moj moto. To me ime stalno podsjeća da razmišljam „izvan kutije“. Tražim drugo mišljenje, drugu kompoziciju, drugu perspektivu. Podsjeća me da obratim pozornost na stvari i trenutke koji bi obično prošli neopaženo. Osim toga Second Perspective je i ime stranice na kojoj objavljujem fotografije. Sve je počelo prije 4 godine, kada sam na stranici objavljivao samo svoje umjetničke fotografije. Sada surađujem s drugim umjetnicima kako bismo stvorili nove i zanimljive sadržaje. Iz tog razloga sam se počeo baviti komercijalnom fotografijom, i u zadnje vrijeme, dizajnom.

Trenutno nudim nekoliko usluga i proizvoda. Moje umjetničke fotografije se mogu kupiti na mojoj stranici secondperspective.net ili na artfinderu. Treba napomenuti da je web stranica još u izradi i da će biti gotova oko drugog mjeseca 2017.



Htio sam pronaći način kojim mogu umjetnost i dizajn približiti velikom broju ljudi. Tako su nastali posteri s motivacijskim citatima. To su proizvodi koje si svatko može priuštiti. Nudim fizičku i digitalnu verziju svih postera. Digitalnu verziju ljudi mogu kupiti pa kod kuće isprintati citat ili jednostavno mogu naručiti gotov poster od mene. Svi posteri mogu se pronaći u mom etsy dućanu.

Osim ovih proizvoda, nudim i širok paket fotografskih usluga. Fotografiram maturalne zabave, vjenčanja, rođendane, događaje, koncerte i slično. U ovo blagdansko vrijeme posebno su popularna obiteljska fotografiranja. Ljudi žele razveseliti svoje najmilije fotografskom čestitkom ili jednostavno popuniti svoje albume prekrasnim obiteljskim fotografijama.

 U planu mi je dovršiti web stranicu kako bi se sve važno za Second Perspective moglo pronaći na jednom mjestu. Planiram uvrstiti u ponudu razne druge proizvode poput printeva na platnu, zidnih satova, maskica za mobitele i slično. Prve verzije takvih proizvoda već se mogu pronaći u mom redbubble dućanu. Želim ih ubrzo postaviti i na vlastitu web stranicu.
Jedan je vrlo zanimljiv projekt na kojemu trenutno radim Feel Good serijal kratkih promotivnih videa u kojima podsjećam ljude da uživaju u malim stvarima. Nadam se da ćemo o tome više pričati kada prvih nekoliko videa bude objavljeno, do tada za više informacija, ljudi mogu pratiti Second Perspective na Facebooku, Instagramu i Twitteru.


Linkovi za Second Perspective:


FOTOGALERIJA POSTERA









Hvala Stjepanu na divnom gostovanju!

Želimo mu puno sreće i uspjeha u novim avanturama, pregršt inspirativnih misli i motivacije. 

Kreativne, talentirane osobe koje svojim radom mijenjaju svakodnevnicu pružaju veselje i radost za naš um vrijedne su pažnje i podrške. 
Podržimo jedni druge i otvorimo zajedničke puteve ka uspješnoj  budućnosti.


You Might Also Like

1 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images