WISH LISTA-STUDENI

10:11:00

Hello blogoljupci,

Danas je na redu pravi ženski post. Kava u šalici, groove muzika svira , svijeće su upaljene, a ja sam u shooping mislima. Dugo nisam napisala nikakvu wish listu jer su mi želje bile životnog karaktera. Kupovala jesam, ali nisam bila raspoložena za pisanje. Danas je dan kada me obuzelo pisanje kratke liste koja mi uljepšava studeni. Na listi se nalaze većinom domaći kreatori, umjetnici, dizajneri, ali je nešto i inozemnog. 
Jedva čekam pisati božićnu listu, mislim da ću biti kao vilenjak. To mi je najdraže vrijeme u godini i želim izbrisati granice i prepustiti se veselju. 
Dok ne dođe prosinac, slijedi lista za studeni koji je već u punom jeku:

WISH LISTA



1.ULICA SNOVA-MOJ PLANER

Personalizirani planer za 2016. godinu sam imala i oduševljena sam. Vidjeli ste ga na puno mojih fotografija i čuvati ću ga za uspomenu jer mi je osobno jako drag. Sljedeće što želim je "Moj rokovnik" kako bi u 2017. godini personalizirala svoj blogerski put. 

Jedan prekrasan podatak je da Ulica snova ove godine slavi 5. rođendan te da svoje poslovanje planira proširiti na ostatk regije. Veselimo se novim uspjesima mladih poduzetnika koji uveseljavaju tržište Lijepe naše. 


Preuzeto sa:  Ulica snova

2. ŽENSKI ROKOVNIK

Na Interliberu bih definitivno odabrala rokovnik i to u suradnji sa Ingrid Divković. Spisateljica koja se mnogima uvukla pod kožu sa svojim knjigama, citatima i otvorenosti na društvenim mrežama zaslužuje da nosim djelić njene inspiracije sa sobom. Ako ne uspijem otići na Interliber, poslije ću si ga kupiti.  Ispod fotografije imate link za njihovu facebook stranicu pa pregledajte sve rokovnike. Ovo je moj favorit tako da jedva čekam da ga uzmem u ruke i krenem kreirat novi put u 2017.

 

3. GUŠ GUŠ-BOŽIĆNA KOLEKCIJA

Mladi brend umjetnice Ane nešto je o čemu ćemo sigurno sve više slušati i čitati. Ana slika savršeno i imala sam se puno puta prilike uvjeriti u njezine kreacije. Ovo je proces stvaranja. Više o stvaraonici pronađite na stranici čiji je link ispod fotografije.



4. AVON  PERFECT REDS MAKEUP KOLEKCIJA

Prekrasne nijanse crvenih lakova jako su me zainteresirale. Pristaje uz rokovnik, ženstvenost i blagdane koji nam slijede. Kod mene je u posljednje vrijeme fokus usmjeren na nokte i volim isprobavati različite manikure i boje lakova.


5. H&M HOME- JASTUK
  
Za trosjed sam iz Ikee odabrala ukrasne jastuke, ali mi ih  fali još pa mi je dotični na slici zapeo za oko. 


 6.H&M KAPUT

Na H&M web shopu pogled mi se zaustavio na ovom divnom sivom kaputu. Ne planiram ga kupiti, ali slobodno se nađe na wish listi.


 
7.EKATRIN KATRIN TORBE

Savršena Butterfly linija torbi iz kolekcije pun je pogodak domaće dizajnerice. Torbe su joj jedinstvene i prepoznatljive. Kada ih vidite natjerati će Vas da se zaljubite na prvi pogled kao ja.

Ispod slike je link za web stranicu koja će Vas odvesti u carstvo prekrasnih torbi.


To bi bilo sve za srijedu koja je polako na izmaku. Nadam se da ste lijepo proveli dan i da će Vam večer biti još bolja.

Pusa od "Moje note i moj svijet" 

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images