LJETNI POČETAK :)

07:52:00



Helloooo from the other side :)

Nakon nekog vremena čitamo se u ljetnom periodu! Toliko toga je iza mene, jača sam i motiviranija nego ikad prije! Iako vani vladaju vrućine, mene to ne ometa. Zaštooo? Zato što se moj trud polako počinje isplatiti na nekim granama mog životnog puta! Neke stvari su zapinjale, dugo se borim s njima, ali nisam odustala niti neću. Vjerujem u sretne ishode, naravno kao nagrade za trud i zalaganje.

Ljetni ispitni rokovi su i za mene i do jesenskih sam donekle mirna! Trenutno sam u primjeni Kon Marie metode. Ako još niste pročitali knjigu "Čarolija pospremanja koja će vam promjeniti život" od Marie Kondo, savjetujem da pročitate. Naravno ako želite. Moj je stan u ljetnoj fazi čišćenja i radim sve sa puno ljubavi, ponekad nam i čišćenje donese dobrobit! Nagomilavanje nepotrebnih stvari kao da nas nakon nekog vremena zaguši. Tako i ja sad dišem punim plućima :) Vjerovali mi ili ne, ne skrivam nikada svoje zadovoljstvo. 

                 (Primjena moje Kon Marie metode rezultirala je divnim kutkom u stanu)

Otkad opet nesmetano fotkam, stvaram, kreiram i nešto prebacujem kao da sam prodisala. Kreativna sam duša, a kad se zaustavim samo na tren ili na neko vrijeme, kao da taj dijelić mene uvene. Ne mogu stati, to mi kola venama, s tim sam rođena i sad kad malo pogledam u znakove iz prošlosti apsolutno mi je sve jasno :) PIŠI, RIŠI, SKLADAJ, DIŠI! To je otprilike moja uzrećica. 

                      Ina Design- moj kreativni kutak ima novi instagram profil:
                      https://www.instagram.com/ina_design1305/

Nego ajmo mi o nekim ljetnim planovima. Kao prvo želim zahvaliti lipnju što me tako ugodno iznenadio. U lipnju se je moj trud dobio ime REZULTAT, taj mjesec mi je pružio  prekretnice, smjerove i vrlo dobre rezultate. Lipanj mi je poklonio sretniju mene. U punom smislu te riječi. I moji su sretni, jer dobro znaju kroz šta sam prolazila. Sretni su jer mi se napokon moja pozitivnost počela smješiti. Rekla mi je :" Svaka ti čast, nisi odustala i posula me čarolijom preporoda." Prepustila sam se tom valu, iako sam tek na početku, znam da će ovaj puta upaliti :) Nisam labilna osoba i uvijek u teškim trenutcima prevrnem brda i doline samo da ne upadnem u depresiju! Bilo je i nekih suradnja za blog. To je ono što cijenim, jer mnogi znaju prepoznati trud, ali nisam zato tu! To se kaže da je sreća i nagrada za sve, ali ne i nužna potreba. Jer kad nešto radiš iz ljubavi, ovakve stvari to samo zaokruže :)

 Ajmo mi na daljnje planove! 

Ima li planovaaaaa? Planoviiii gdje steee? . Ima, ali pritiska nema, nema roka, čista ljubav i stvaranje. Ponekad mi neki planovi dođu, ali onda vidim da je netko drugi okrenuo istu priču. Teško je virtualno biti autentičan, ali na drugačije ne pristajem. Naravno da mnoge od tih stvari svi rade, pa je nemoguće od nekoga pokupiti, ali za neke stvari tu je ipak onaj naš pečat koji nas čini. Mnogi od nas razmišljaju slično i pišu slično, ali nitko od nas to ne radi isto. Ipak ima onaj neki kod za posebnost, osim ako zbilja nemaš ideje pa si je prisvojiš. To je onda laž, a u takvim lažima se naposlijetku utopiš sam. 

Ona moja priča o gradovima gdje opisujem svoje doživljaje i fotografiram je još uvijek tu, samo joj se vraćam kad posjetim nešto što je vrijedno pisanja. O kreativcima sam pisala još i prije bloga, kada je ovo bila samo stranica pozitive. Dobro znam jer sam i sama kreativka, pa sam na taj način pokazala svoju punu podršku. Ne radim te neke stvari dnevnoj ili  tjednoj bazii iako skidam kapu i potpuno podržavam one koji rade.  Radim ih onda kad osjetim i dobijem zeleno svjetlo ili kada se ljudi jave. Puno stvaram po tom  principu. Možda bi se moglo reći da je neorganizirano, ali nije. Jednostavno je spontano. Kako teku moja životna iskustva i saznanja, tako pišem i blog. Jer je to moj dio osobnosti, a i moje viđenje stvari. Baš upravo zato je blogomanija posebna, zato što će svaki bloger stvari vidjeti svojim očima, a Vi ćete odlučiti čija Vam priča i osobnost najviše odgovaraju. Sloboda izbora je onaj odabir koji cijenim. 

Ono na što padam trenutno je svježina, neopterećenost, spontanost, njega, aktivnost, energija, pa će možda neke stvari i biti više u znaku toga. Što se tiče mog plana o pisanju iskustava ljudi koji su vani, taj dio još uvijek stoji. Vjerujm da će naići oni koji će odvojiti vremena kako bih bili dio ove cijele priče. 

Sad imam vremena za pisanje nekoh recenzija filmova, knjiga, isprobavanja novih recepata i kozmetike. Lifestyle program. Nadam se da ćemo se pratiti, čitati i prolaziti kroz ove ljetne vrućine sretni i motivirani.


                     ( Novi planer na kojem sam dala napisati ime bloga :) Moj Planer by Ulica Snova :)

A moreeeeee? More dolazi na red u 8 mjesecu, debelooo se nadam :)

Pusa od "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images