EUCERIN DERMO PURIFYER

14:13:00


Šaljem Vam energičan večernji pozdrav :)

Nakon L'OCCITANE recenzije vrijeme je za EUCERIN. Zbog hormonalnih promjena moja je koža postala više masna i puna sitnih nepravilnosti. Iako nemam loš ten i manje više mi je zahvalan, svejedno sam odlučila uvesti neke mjere opreza. Sigurno i znate same, koliko se tražimo u nekim proizvodima pa kad nađemo onda smo neko vrijeme sretne, dok nam se ne promijeni koža.
Vanjski utjecaji, prehrana, organizam, sve su to faktori koji uvelike utječu na našu kožu. Kreme su samo završni sjaj na vašu svakodnevnu brigu. Krenimo mi na kremu:

EUCERIN DERMO PURIFYER

Hidratantna krema za nečistu kožu. Krema pruža koži hidrataciju putem jedinstvene formule aktivnih sastojaka.

FORMULA:
- s protuupalnom licochalconom koji vidno njeguje upalna područja kože i umiruje iritacije
- s dekanidolom za antibakterijsku zaštitu koja pomaže sprječiti iritaciju kože
- s kamitinom koji smanjuje proizvodnju sebuma
- lagana tekstura koja se trenutno upija
- nije komedogena
- bez mirisa je i idealna je podloga za šminku


Komedogeni sastojci začepljuju pore i uzrokuju akne, pa su kreme koje nisu komedogene preporučljivije za korištenje. Redovitom uporabom ove kreme koža bi trebala biti matirana i vidno poboljšan njezin izgled. Osobno smatram da je to istina, mojoj koži u trenutnom stanju je pomogla.
Mirisa nema, pa mnogima zbog toga možda i ne paše, ali meni bitan rezultat.
Ako imate problema sa tenom ili sitnih nečistoća, svakako ju preporučam. Nabavila sam ju u farmacia ljekarni na popustu. Već sam Vam spomenula da pratite časopise i kuponi koji izađu s vremena na vrijeme, kako bi si mogli bolje priuštiti neke proizvode.

Klinička i dermatološka ispitivanja potvrđuju da je dobra podnošljivost na koži.

Preporuča se koristiti uz Dermo PURIFYER gel za čišćenje lica i Active noćne kreme

UPORABA: Nježno umasirati svako jutro na dobro očišćenu kožu lica i ostala pogođena područja.

PAKIRANJE: 50 ml

PROIZVOĐAČ:BEIERSDORF AG

INGREDIENTS: AQUA, GLYCERIN, TAPIOCA STARCH, ALCOHOL DENAT, CETEARYL ALCOHOL, CARNITINE, OCTYIDODECANOL, DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, GLYCYRRHIZA INFLATA ROOT EXTRACT, DECYLENE GLYCOL, SODIUM CHLORIDE, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PHENOXYETHANOL

Vi odlučite želite li probati ili ne. Znam većinu ljudi kojima odgovara EUCERIN kozmetička linija, ali naravno uvijek se nađe i onih kojima nešto ne odgovara. Stvar je kože i izbora.

Uživajte :) Laku noć svima!





You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images