VICHY IDEALIA BB CREME

05:46:00

Još jedan kišni dan je pred nama. Idealno je vrijeme za rješavanje stvari po kući i nekih planova koje ste možda odlagali. Jedan od mojih današnjih planova je recenzija za VICHY IDEALIA BB CREME.



Uzela sam u Farmacia ljekarni dok je još bilo 40 % popusta. Pratite Gloriu ili neki drugi časopis kada čujete da imaju kupone. Zbilja se isplati. U mom gradu postoji jedna jako ljubazna magistra farmacije koja mi uvijek sve objasni, da testere i posveti mi pažnju. Svaka joj čast i to je razlog zbog kojeg svraćam uvijek u jednu ljekarnu. Malo je ljudi danas koji se posvete nečemu kako treba i zato ih treba pohvaliti.

Prijeđimo mi na recenziju:

VICHY IDEALIA BB CREME

Krema je malo skuplja, ali se isplati. Ja naravno pratim sniženja zbog kojih s vremena na vrijeme mogu posegnuti za ovakvim proizvodima.

Veliki plus je što krema hidratizira i prekriva u isto vrijeme. Koži daje blistav sjaj i ujednačuje ten. Sadrži UVA&UVB zaštitu SPF 25. Nije je potrebno puno stavljati tako da ćete je imati duže. Zaglađuje sitne bore i prekriva tamne mrlje. Idealna je za sve tipove kože i nije masna.

Ono što je dobro je da je bez parabena. Za osjetljivu kožu je bitno da je hipoalergenska formula i da sadrži Vichy termalnu vodu.

Ja sam više roskasti tip kože i teinte midium mi je bila po mjeri.

Miris je vrlo blag i koža izgleda baršunasto. Meni je potpuno zadovoljila sve potrebe tako da puder ne koristim osim kad idem negdje. Moj ten nije problematičan i vrlo je zahvalan, pa moram reći da sam se u potpunosti našla sa ovom BB kremom.

Ukoliko trebate nešto, tražite tester, probajte i po tome si kupite odgovarajuću kremu s kojom ćete na kraju biti zadovoljni.

PAKIRANJE: 40 ml

INGREDIENTS: AQUA/WATER . ISONONYL ISONONANOATE . GLYCERIN . OCTOCRYLENE . HOMOSALATE . ETHYLHEXYL SALICYLATE . DIMETHICONE . DISOPROYL SEBACATE . SUCROSE TRISTEARATE . STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER . POLYSORBATE 61 . PEG-12 DIMETHICONE . PEG-8 LAURATE . CARBOMER . SACCHAROMYCES/XYLINUM/ BLACK TEA FERMENT . TRIETHANOLAMINE . DIMETHICONOL . PARFUM/ FRAGRANCE . SODIUM STEAROYL GLUTAMITE . SODIUM HYALURONATE . ALUMINA . PHENOXYETHANOL . TOCOPHERYL ACETATE . DISODIUM EDTA . CAPRYLYL GLYCOL . BIOSACCHARIDE GUM-1 . XANTHAN GUM . +/- MAY CONTAIN: CI77891 / TITANIUM DIOXIDE . CI77491, CI77492, CI77499 /IRON OXIDES . MICA . CODE FIL: B158615/2

MADE IN FRANCE

INFO HRVATSKA: 062 60 20 22 INFO@VICHY.HR, WWW.VICHY.HR


Uživajte u kišnom popodnevu uz kavu i sve ono što volite raditi. Čitamo se :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images