S.FRESH RECENZIJE :)

07:07:00

Iako nam je dan promjenjiv, to nas ne sprječava da unesemo malo veselih boja. Upravo takva je i S.FRESH kozmetika. Prirodna, osvježavajuća i njegujuća :)

Predtsvila sam piling i deo kremu, a sad su na red došli S.FRESH Oil Wow i Fragrance Mist Amber Love :)



Pa krenimo u svijet kozmetičkih poslastica:

S.FRESH OIL WOW!

Sve što miriše na naranču za mene je prava poslastica. Podsjeća me na svježe cijeđeni sok i energiju koju mi daje. To mi je baš osvježavajuće i okrepljujuće voće. Idealan je za njegu poslije pilinga ili tuširanja. Regenerira kožu i kosu te ih čini svilenkasto mekima i divnima na dodir. Dobra je stvar što je u spreju jer se neće izliti samo tako.

U zimskim mjesecima kada nam je koža suha najčešće vapi za hranjivim uljima koji će vratiti mekoću i sjaj, a Vi ćete izgledati zdravije.

Ova uljna mješavina namjenjena je svim tipovima kože , posebice onoj isušenoj i žednoj njege. Vrhovi kose će Vam se obnoviti i biti meki i sjajni,. Efektom sjajnih čestica dodatno ćete naglasiti Vaše WOW izdanje :)

NAČIN UPOTREBE:

Protresti da se sve ravnomjerno pomiješa. Nanesti na područje lica, tijela ili kose. Čuvati se od kontakta sa očima i od dohvata djece.

PAKIRANJE: 150 ml- idelano jer stane u kozmetičke torbice bez imalo muke :)

SASTOJCI/INCI: GLYCINE SOYA (SOYBEAN OIL), PARAFINUM LIQUDUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDES, CITRUS AURANTIUM, TOCOPHERYL ACETATE, LIMONENE, MICA, TITANIUM DIOXIDE/ sastojci eteričnog ulja/essential oil ingredients

 PRODAJA I DISTRIBUCIJA: IGreSo grupa d.o.o, Jazvenička 17
                                                  10 000 Zagreb, Hrvatska /info@lavarekozmetika.com





S.FRESH FRAGRANCE MIST AMBER LOVE


Ambra se koristi kao baza vodećih svjetskih mirisa. Profinjene je i blage slatkaste note. Zasigurno svi pamtite njen miris jer kad ga jednom probate zapamtiti ćete ga. Osobno sam s njom imala LOVE&HATE odnos. No na kraju je prevladala ljubav. Kada sam zbilja osjetila dubinu  ženske profinjenosti koja odaje dojam snažne žene postala mi je vrlo draga. Stoga sam odlučila isprobati i u ovoj varijanti. 

Ambra je preživjela stoljeća i mnoge žene diljem svijeta je obožavaju. Ta supstanca će živjeti vječno. Povezivati će prošlost  sa sadašnjšću i čekati neku novu budućnost kako bi i dalje živjela u obliku naših mirisnih oblačića. 

Možda opisujem nešto osobno, ali mirisi to i jesu. Oni obilježavaju senzualnost, osobnost, zračenje, povezujemo ih sa osjećajima na dnevnoj bazi, a i proživljenih uspomena. Točno se sjećam svakog mirisa i prilike u kojem sam ga nanosila. Živjeli mirisi.

Znam isto tako i iz iskustva da mnogim ženama ne paše ovaj tip mirisa, ali zato smo tu da odaberemo. Mene je osvojio i koristim ga u onim trenutcima kada svima hoću dati do znanja da prštim od energije :)

Isto tako ga možete raspršiti i po prostoru jer je ovo uneverzalni tip. Uljepšajte si stresne dane u uredima i prostorijama gdje radite. 

NAČIN UPOTREBE: Protresti tako da se cijeli sustav ravnomjerno rasporedi. Proizvod možete koristiti izravno na odjeći ili osvježiti prostoriju u kojoj boravite. Pazite da proizvod ne dođe u kontakt sa očima ili djecom. 

PAKIRANJE: 150 ml

SASTOJCI/INCI: ALCOHOL DENAT, AQUA, PARFUM, POTASSIUM SORBATE, COUMARIN, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE

 PRODAJA I DISTRIBUCIJA: IGreSo grupa d.o.o, Jazvenička 17 
                                                  10 000 Zagreb, Hrvatska /info@lavarekozmetika.com






                   Hvala S.FRESH kozmetici što su mi dali priliku da testiram neke njihove proizvode.

Čitamo se i dalje u kretivnom izdanju URADI SAM koje je u pripremi :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images