UGOSTILA SAM GLAM&SHINE BY L.I

10:57:00

Hello nakon par dana. Ispiti, strka, zbrka, ali i puno pozitive. Danas je na redu gostovanje. Radi se o divnom nakitu Glam&Shine by L.I. Koja priča stoji iza imena ovog divnog nakita i njegove kreatorice čitajte u nastavku:



1. Reci nam nešto o sebi?

Moje ime je Andrea, zaposlena sam mama dvogodišnje curice.Inače sam po struci magistar ekonomije tako da mi je izrada nakita još uvijek hobi koji me opušta i jako zabavlja. Dopušta kreativnost koju na poslu nemam.

2. Otkud ljubav prema izradi nakita i koliko dugo se time baviš?

Izradom nakita se bavim već godinu i pol u ovom obliku. Inače sam si odmalena pravila nakit, voljela sam nizati perlice i izrađivati nešto što svi nemaju. Imala sam viška slobodnog vremena dok mi je curica bila mala beba te sam tako počela opet izrađivati nakit. Oduvijek volim nakit i čim više ga imam to bolje.Prvo sam izrađivala za bližnje i sebe, a zatim se proširilo i pročulo dalje.


3.Koji je najdraži komad nakita koji si izradila?

Nemam neki najdraži komad nakita koji sam izradila, jer su mi svi podjednako dragi, bilo da sam ih napravila sama ili po željama drugih. Nekako ipak preferiram narukvice jer su efektne i može ih se puno odjednom nositi, a to mi se jako sviđa. Savršene su za idealan arm candy te mogu podići i najobičniju modnu kombinaciju.

4. Što je novo u Glam&Shine svijetu?

U Glam&Shine svijetu su počele pripreme za proljeće, te se izrađuju komadi u proljetnim, veselim bojama. Biraju se novi materijali i svašta novog se sprema..


5. Planiraš li proširivati svoju ponudu?

Da, kao što sam ranije rekla svašta novog pripremam.Planiram se više posvetiti izradi ogrlica te naušnica. Dosada sam ih izrađivala, ali u manjoj količini.Mnoge ogrlice su bile po narudžbi izrađene, te ih nisam stigla ni objaviti. Sada ćemo to promjeniti.

6. Informacije za naručivanje Glam&Shine nakita!

Svoj primjerak Glam&Shine by L.I nakita možete naručiti putem inboxa na Facebook stranici ili preko instagrama @glamandshine_by_li.


7.Što bi poručila mladima u Hrvatskoj?

Mladima bi svakako poručila da se trude ostvariti ono što žele i da si ne dopuste da klonu i prepuste se žaljenju. Definitivno smatram da se sve može i hoće kad se dovoljno potrudi.Ciljevi su ostvarivi iako je nekada potrebno malo dulje vremena.



Hvala Andrea na divnom gostovanju. Želimo ti puno sreće u poslu i izradi tvog nakita, a na privatnom planu puno zdravlja, sreće i blagostanja. Mi se čitamo dalje, sutra je na redu još jedna kozmetička poslastica :) 

Laku noć i divne snove želi Vam "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images