SVJETSKI DAN PRIJATELJSTVA :)

08:34:00

Danas se obilježava svjetski dan prijateljstva! Idealan dan za pisanje o ovoj temi. Bila mi je među željama, pa sam odlučila ovaj post realizirati u ovog trenutka. Pijem kavu, vani je danas kišan dan i bacila sam se na duboko razmišljanje o značenju tog pojma:


ŠTO JE ZAPRAVO PRIJATELJSTVO?

Prijateljstvo je pozitivan odnos između dvoje ili više ljudi, koji osjećaju međusobnu simpatiju i povjerenje. Osobe u prijateljskom odnosu se nazivaju "prijatelj" ili "prijateljica". Pojam se uobičajeno odnosi na osobe koje nisu u obiteljskoj vezi.
To je nekakva puka definicija. Ali pojam prijateljstva je za sve nas kao individue jako različita stvar. 
Za mene je prijateljstvo skup djela koje činimo da bi smo pokazali koliko volimo nekoga. Odraz ljubavi, nesebičnosti i brige za drugoga. Moć pozitivnog mišljenja koje prenosimo kako bismo razveselili sebe i druge.
Recimo prijateljici je potreban moj savjet, nema trenutka kad nisam bila tu. Jednostavno se uvijek suosjećam i govorim joj svoje iskreno mišljenje i nudim rješenje, bez pritiska da ga mora prihvatiti. 
Jedeš omiljeni kolač ili slasticu i vidiš da bi ona htjela, a sram ju je pitat. Uzmeš i bratski podjeliš pa ste oboje zadovoljne. To su sitnice koje u cijelosti znače jedno pravo, istinsko i duboko prijateljstvo.

Najvažnije je da u Vašem odnosu ne bude samo JA, JA I JA! To može ubiti svaki odnos i pokazati u kolikoj mjeri ste sebični i nezreli.

Sve je manje zdravih i kvalitetnih odnosa. Ljudi su previše usredotočeni na sebe i na svoje probleme, te na površne stvari. Ne možete prijatelje nazivati ljude s kojima se družite. Društvo i prijatelji nisu isto. S nekim možete otići s vremenom na kavu ili u shopping ili van, ali ne mora značit da vam je to odmah prijatelj. Za prijateljstvo je potrebno puno više truda, ljubavi, pa ponekad i odricanja, baš kao i u svakom odnosu. 
Biti okruženi hrpom ljudi, a nemati istinskog prijatelja je siromaštvo, biti okružen mali broj ljudi i imati 2,3 prava prijatelja je istinsko bogatsvo.

Da biste mogli pružiti ruku prijateljstva i ljubavi, morate znati voljeti i sebe. Poznavati i biti spremni iskoristiti svoje kvalitete, a mjenjati mane. 
Nemojte se bojati osjećaja, neće Vas baš svi na ovome svijetu povrijediti. Možda ćete proći svašta, ali vrijeme uvijek pokaže tko su baš ti ljudi predodređeni da vam budu cjeloživotni prijatelji. 

I na kraju mogu reći, naoružajte se ljubavlju i strpljenjem! Volite, cijenite i djelujte! Nemojte trošit vrijeme i energiju na krive ljude. Da trebaju biti u vašem životu, potrudili bi se. Ovako samo jezikom daju do znanja da im je zapravo svejedno. 

Naučite cijeniti i voljeti nekoga zbog onoga što je, a ne zbog materijalnih stvari koje posjeduje. Ako niste sposobni stvoriti sami, ne iskorištavajte ni drugoga. 

Frekvencija prijateljstva je u zrakuuuuuuuuuuuuu :)

Šaljem vam svima zagrljaj prijateljstva i šaku ljubavi :)

                           Prije ovoga razmislite jeste li u stanju dati čokolade i prijatelju :P
                           Iako sam doslovno ovisnik, podjeliti ću, zadnju kocku čokolade. Hahahah!
                           Šalim se malo, ali ovaj citat mi je odličan :)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images