LAGANO SE JEDE :)

11:44:00

RIŽOTO S PILEĆIM PRSIMA I PORILUKOM

U zadnje vrijeme isprobavam svašta i moram priznati da sam i više nego zadovoljna s učinkom. Otkrila sam kokosovo ulje za prženje i pečenje i odličnoooo je :)
Rižu jako volim u svim kombinacijama, a trenutno koristim integralnu.
Ajmo mi na recept :)

SASTOJCI ZA 3 OSOBE:
-Jedna vrećica uncle bens integralne riže
-Jedan poriluk srednje veličine
-10 dkg pilećih prsa u ovitku
-Povrtni temeljac od podravke
-Sol, papar i začinsko bilje po želji
-Ribanac (1 VREĆICA)

POSTUPAK:

- Skuhala sam rižu na pola vremena. U međuvremenu sam dinstala poriluk na kokosovom ulju dok nije omekšao, pa sam dodala pileća prsa koja sam izrezala na kockice. To kratko sve izmješati i skinuti s vatre. Rižu staviti u povrtni temeljac pa miješati dok ne ispari i riža bude aldente. Ubaciti poriluk i prsa, posuti sa začinima i posuti parmezanom. Sve kratko izmješati i poslužiti.
- Povrtni temeljac se otopi u prokuhanoj vodi, a količina piše na kutiji. Naravno nekad sam znala radit i domaći, ako se ne žurim i ako imam kvalitetnog svježeg povrća.
Što se tiče pilećih prsa u ovitku, koristim od cekina :) Ponekad znam i sa pilećim fileom, kojeg onda na kocke također narežem i dinstam s porilukom. :) Mašti na volju i kako vam paše :D
- Brzo, fino i zdravo jelo :)

Dobar tek, zbilja vrijedi probati :)


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images