BEZVREMENSKA ADALINE

02:18:00

U subotu navečer put me odveo prema Avenue Mallu, inače omiljeno mjesto dragoga i mene za gledanje filmova. To nam je nekako tradicija od početka i tako je i ostalo. Prije kina prođemo trgovine, ja se obavezno zaustavim u Mulleru i bio&bio trgovini, a skupa odemo u Algoritam. Jednostavno ne mogu ići u kino ako prije toga nisam udahnula miris knjige. Šalim se, ali to nam je definitivno tradicija. On je lud za filmovima, a ja za knjigama i kreativnim stvarima, jer se poneka sitnica može naći i tamo.
Hrpa ljudi čeka red za kino jer je subota, uskoro ćemo svi djelit emocije i doživljaje koje nam film servira. Red za kokice i nachose je još veći, nisam ni sumnjala. I tako podignemo mi karte, odemo čekati red za colu i pogledam ja gore na ekranu da su uveli i gumene bombone, kiseli crvi i trake. Aaaaaaaa odmah usklikujem to ću ja, to ću ja, kao malo dijete. Naravno da nisam imala sreće i da se to nalazi uz blagajne, pa bi morala odabrati sama i onda se vratit u onu gužvu da mi naplate. Ništa od toga, idemo dalje. Film smo gledali u dvorani 4. Nakon velikog iščekivanja i komentara od muške polovice kako je to ženski film, pobila sam tezu u startu. Rekla sam samo se osvrni, kino je puno parova. :) To je jednostavno tako. Kad gledamo moju vrstu filmova-komentari, kad gledamo njegovu- moji komentari i balans je tu :D
Bezvremenska Adaline je ispunila moja očekivanja. Definitivno drugačiji film, emocionalan i zanimljiv. Blake Lively je prekrasna. Uloga joj stoji kao salivena.
Priča je nabijena emocijama:
Tridesetih godina prošlog stoljeća neobična sudbina zadesila je Adaline Bowman. Nakon automobilske nesreće ova prelijepa mlada žena ostaje zarobljena u tijelu 29-godišnjakinje te svoju tajnu uspijeva sakriti gotovo osam desetljeća. Sve dok se u njezinom životu ne pojavi karizmatični Ellis Jones. Karizmatičan je mala riječ ;) Uglavnom odletjela sam i ja na sekundu u njezin svijet i pitala se kako bih mi bilo. U svakom slučaju završetak je pun pogodak.
Preporučam ovaj film, ako ga već niste pogledali jer ja obično kasnim :D


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images