POVRATAK

03:40:00

Hej blogoljupci :)

Nakon što život lupi šamar i zada udarce, potrebno je sabrati misli kako bismo odgonetnuli u kojem smjeru dalje krenuti.
Ponekad je najveća životna misija ustati nakon što svom silinom i iznenada padneš.
Nisam ja jedina osoba koja je doživjela gubitak bliske osobe, niti mi je to prvi put. 
Ali kada iznenada nestane, kao da je preko noći ukradena, teško se sabrati.
Budeš fizički jak, obavljaš stvari, pomažeš, sabereš se, sve ide mehanički, ali za psihu je potrebno ipak malo više vremena.

Vrijeme zacjeljuje rane do onog stadija do kojeg je moguće, ali srce nikada ne zaboravi.
Osobu treba držati živom pričama i stvarima koje podsjećaju na istinsku posebnost i osobnost.
Svatko od nas ima to u sebi i taj se dio nikada ne smije prestati njegovati.

Oni koji me prate znaju o čemu se radi, ali neku dubinu i povezanost ću zadržati za sebe.

KAMO DALJE SA BLOGOM?

Blog je moje stvaranje i ispoljavanje onoga što me čini. 
Moram priznati da sam jedno vrijeme imala dvojbe da ga ugasim, ali jednostavno ne mogu jer se ne vidim bez njega.
Možda sam se našla na raskrižju sa kojeg ne vidim kuda dalje, ali sigurna sam da ću se jedno jutro probuditi  sa razrješenjem te dvojbe.

Ostavila sam na čekanju svoje ideje kao  i sve što je bilo dio "Moje note i moj svijet" priče.
Netko će to smatrati neodgovornim, ali ja sam trebala pauzu, mir, vrijeme da se saberem.

Za mene blog nije nešto što se piše na silu, radi reda, da bi izlazilo. 
To je iskazivanje kreativnosti i inspiracije koja nikada nije ista .
 Zato ja slušam svoj um i pustim da me odvede u zanimljivim smjerovima.

Isto tako se borim protiv senzacionalizma i pojma "MORATI NA SILU".
Netko smatra bilo kakav tip suradnje prodanom dušom, ali to nije tako. 
Uvijek postoje ljudi koji Vam dopuštaju da izrazite svoje mišljenje i napišete nešto baš na sebi svojstven i osoban način.

Voljela bih da mi predložite neke teme koje Vas zanimaju i olakšate mi proces daljnjeg putovanja kroz "Moje note i moj svijet" priču.

Uz blog sam prošla selidbe, vjenčanja, smrti, putovanja i sve ostale događaje i pojave koji nemaju reprizu.
Zavoljela sam fotografiranje, sitnice koje život znače i upoznala jakoooo puno dragih ljudi.
To se ne zaboravlja i ne može prestati.

ZATOOO VAS POZIVAM DA ZAJEDNO IDEMO DALJE PUTEM LJUBAVI I POZITIVE.

S ljubavlju,

Ines



You Might Also Like

1 komentari

  1. Draga Ines, mi smo uz tebe što god odlučila..jer kao što kažeš ništa ne ide na silu. Najvažnije je kako se ti osjećaš :) ja volim tvoj blog i fotke najviše jer su tako opuštajuće, mirne, ma ne znam..baš za dušu i voljela bih gledati ih i daljee :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images