SLASNI PROLJETNI SNACK

10:02:00

Hej ljudi,

s obzirom da nam se bliži proljeće budi se i veća kreativnost na poslu, u domu, po vani i svugdje oko nas :)
Jučer sam pronašla Encian ražene snackove koji su mi izgledali tanko i primamljivo. Naravno da sam ja pročitala rižini, ali na kraju se ispostavilo da su raženi. 
Sinoć sam u krevetu razmišljala šta bi mogla za ručak, a da nije opet samo salata sa piletinom, lignje ili krumpir i sve već isprobane kombinacije koje sam ispucala u posljednje vrijeme. 
Sjetila sam se da imam jedan avokado te da bih mogla izvaditi piletinu i još kombinirati sa nekim povrćem koje imam.
Odluka je pala i lagana verzija je tu.



SLASNI PROLJETNI SNACK

SASTOJCI:

 - AVOKADO 
- PILEĆA PRSA  
- RAŽENI SNACK (ENCIAN) 
-  RAJČICA
- MASLINE
- ROTKVICE
- LJUBIČASTI LUK
- SUNCOKRETOVE SJEMENKE
- SOL 
- PAPAR
- LIMUN
- ČEŠANJ ČEŠNJAKA



POSTUPAK:

Piletinu nasjeckajte na kockice, a nakon toga i povrće na sitno.
 Zagrijte kokosovo ulje i ispecite piletinu. 
Kada je gotova narežete avokado, stavite žlicu maslinovog ulja, soli, papra, jedan češanj češnjaka i malo limuna. Svoj avokado namaz izradim štapnim mikserom. Kada stavljate sol i papar probajte da ne bi pretjerali.
Nakon toga posložite snackove na tanjur i namažete ih namazom.
Posložite zelenu salatu, kockice piletine, malo rajčice, nasjeckane masline, nasjeckanu rotkvicu, malo luka i suncokretove sjemenke, ako želite još mrvicu posolite.

NAPOMENA*

Količina povrća i piletine koju ćete staviti ovisi o vama. Probajte staviti mrvicu manje nego ja da lakše pojedete i da ne curi. 
Također sa ovim sastojcima možete napuniti tortilju jer su sastojci idealni.
Isto tako promjena povrća je po želji, stavite sastojke koje imate  i preferirate.

Snackovi se tope u ustima, jako su sočni i kombinacija sastojaka je savršena. 

Dobar tek!

Ako imate još pitanja slobodno pišite, uvijek sam tu :)

Preuzeto sa encian.hr :)




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images