KAKO NASTAJE MOJA FOTOGRAFIJA :)

12:11:00

Hej ljudi,

između pauza od učenja, odlučila sam napokon pripremiti post za koji sam dobila upite. 
Radi se o mom načinu fotografiranja i ukomponiranja detalja. 
Sve se na fotkama  koristi na svakodnevnoj bazi ili se kupuje po osjećaju. Stvari nemam samo da bi se vidjele ili fotografirale, za mene one predstavljaju i emocionalnu pozadinu iza koje stoji priča. Osoba sam od detalja i sitnica što mi pruža veliko zadovoljstvo.
Ljubav prema fotografiranju nije došla od bloga. Proizašla je iz nekog drugog perioda u životu, pa je sa sazrijevanjem postala produbljena i svakodnevna.

 NIKADA NE KUPUJTE SAMO RADI FOTOGRAFIJE

Cvijeće, dekoracije i ostale stvari kupujem prema osjećaju kao što sam navela u uvodu.
Što se tiče šalica i detalja, uvijek sam bila slaba na to, pa ponekad pokleknem nabavljajući novu kada mi zapne za oko. Kozmetiku volim, ali s obzirom da sam lifestyle blogger i pišem o različitim temama ona nije u prvom planu. Kolače ili torte pravim onda kada imam volju i želim, a ne samo za potrebe fotkanja. Poanta je jasna, fotkaj ono na što si pomislio kada je započeo novi dan. Ukomponiraj detalje koji ti se sviđaju i nemoj se zamarati sa trenutnim trendovima. Jer dok uspiješ skupiti novce za novi trend on se zamjeni već tri puta.

 FOTOAPARAT, MOBITEL

Netko bi to stavio na prvo mjesto, ali ne i ja! Jer oku koje percipira simbiozu mašte i kreativnosti važnije su komponente koje fotografija sadrži.
 U početku sam fotografirala sa svojim digitalcem iz 2008. godine. Radilo se o Panasonic modelu, više se ni ne sjećam kojem. Rezolucija je bila lošija, ali uz trud fotografije su "ispadale" solidno. 
Trenutno koristim Sony DSC-H300 za koji sam jako vezana. 
Specifikacije fotoaparata su dovoljno dobre za kvalitetnu fotografiju. Zoom je odličan pa je i takozvana "close up" fotografija postala jedna od mojih ljubavi.

DNEVNA SVIJETLOST

Volim pronalaziti kreativna rješenja za postizanje svijetlosti. Blogerice koje najčešće rade make up snimanja imaju potrebnu opremu kako bi mogle ponuditi kvalitetan sadržaj u bilo koje doba dana. Dnevna svijetlost postiže taj prirodan efekt i pospješuje kvalitetu fotografije. Stavite predmet fotke u neki kutić blizu prozora, razmaknite zavjesu ukoliko je potrebno i odredite položaj po želji. Naravno, svijetlost varira kroz dan pa pokušajte uhvatiti onaj trenutak kada smatrate intenzitet idealan.

PODLOGA

Na našem se Ikeinom stoliću nalazi drvena podloga koju nam je tata poklonio. Podloga se jako lijepo uklapa na stolić koji se osim dnevnih uvelike koristi i za potrebe fotografiranja. Ponekad dodam teksture i tkanine koje želim, ali fotkam i samo na podlozi. Sve ovisi o odluci donešenoj u danom trenutku! Isto tako se može snaći i na bijelom hameru ili samo na stoliću,... Zbilja je bezbroj rješenja za kojima se može posegnuti.

UREĐIVANJE FOTOGRAFIJE, FILTERI

Koristim online Photo editor- Pixlr Exspres za kontrast. Na oprezu sam  po pitanju uređivanja, jer obrada nije uvijek potrebna. Zarazila sam se sa VSCO tako da njega najviše i koristim, ali smanjim kontrast filtera. 
Ne koristim uvijek isti, nego po osjećaju koji najbolje paše uz fotografiju.

NE USPOREĐUJ SE SA DRUGIMA

Uvijek će netko imati bolje, ljepše, preglednije, praćenije, inovativnije, sa više ili manje detalja. 
Bitno je kreirati sa srcem i pustiti neka tvoj profil na društvenim mrežema vrišti osobnost. Možeš se diviti drugima ili gledati ih kao inspiraciju, ali nikada biti zavidan i željeti isto. 
Neka tvoj svijet govori za tebe!

RADITE SVE PO OSJEĆAJU

Postoje dani kada nemam inspiracije, nisam raspoložena ili mi je jednostavno potrebna pauza od svega. To se u hobiju, radu i na mrežama osjeti, pa ja ni ne silim forisarni sadržaj u takvim situacijama. 
Kreativna energija i inspiracija su uvijek pokretači koje treba njegovati i dati im određenu slobodu kako bi procvjetali.

Ovaj sam post napisala za sve koji su me ispitivali o fotografiranju. Ono što svakome mora biti jasno je da Vi stvarate svoj sadržaj i kreirate fotografiju koja je viđena Vašim okom. 
Stoga prigrlite svoju osobnost i pustite mašti na volju. Trud je uvijek produkt sazrijevanja u bilo kojem području.
Normalno je krenuti od nekuda i nakon nekog vremena vidjeti ćete koliko napredujete :)

FOTOGALERIJA: 

 
 -fotografija je neobrađena-
-ispod se vidi podloga od drveta i bijeli stolnjak-
-detalji na fotografiji su produkt trenutne inspiracije i želje-


 -neobrađena fotografija-
- close up-
-doručak, kava i knjige koje isnpiriraju-

 -noćna fotografija-

 -make up-

 -editorial sa frendicom-

 -biranje vjenčanice sa kumom-

 -close up- priroda-


 -tzv popularni flatlay-
 - inspiracija za učenje i stvaranje-

- novija-flatlay-

To bi bilo sve! Pusa od Ines :)







You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images