KOZMETIČKI FAVORITI U RUJNU!

06:10:00

Hellooo ljudi!


Kišna nedjelja je u tijeku, ali to me ne sputava za višak energije. Možda će zvučati uvrnuto, ali volim kada kiša pada, smiruje me to. Jesensko vrijeme izvuče ono najdublje iz naše nutrine. Ostaje nam onda vremena promjeniti ono s čime nismo zadovoljni i poraditi na sebi i odnosu prema okolini.

Hvala djevojci koja je ostavila komentar i napisala o čemu bi voljela još više čitati na blogu i kako je vrijeme da napišem nešto više o sebi. Primijetili ste kako na mom blogu nema onog djela o meni. Iskreno, kada sam radila blog, razmišljala sam samo o pisanju, mnoge stvari sam pritom zanemarila! Nisam imala predodžbu o tome koliko će ljudi čitati, niti u što će se razvijati!Hvala Vam na svakom pročitanom postu! Srce mi je puno zbog toga i radim na tome da popravim neke stvari o kojima jednostavno nisam razmišljala. Druga stvar je da nisam imala ni onaj GADGET za sljedbenike, što je možda neshvatljivo, ali eto. Priznajem, kriva sam! Uvijek postoji vrijeme da radimo na sebi i poboljšamo ono što nas čini. Kada uđete na moj blog,imate priliku stisnuti da me slijedite. Bilo bi mi jako drago. Sada sam se razvezala, pa je vrijeme da stanem na loptu i krenem brbljati o favoritima:

KOZMETIČKI FAVORITI-RUJAN


*Yves Rocher- Jardins du Monde-krema za tuširanje od Macadamie sa Guatemale*
*Olival- ulje protiv strija s prirodnim uljima badema, masline i pšeničnih klica*
*Yves Rocher- Kokos gel za kupanje i tuširanje*
*Yves Rocher- Anti Perspirant/Transpirant- kalifornijski badem*

YVES ROCHER-JARDINS DU MONDE-KREMA ZA TUŠIRANJE

Prije svega, veliki sam ljubitelj Yves Rocher kozmetike. I ova krema za tuširanje mi je najboljaaa ikada. Bez pretjerivanja mogu reći da savršeno mirišeeeeee i da sam vjerni potrošač. Kada bih mogla, poslala bih Vam miris preko ekrana. 

Izuzetno je kremaste strukture i nježan je za kožu. Brzo se upija i ostavlja osjećaj svilene i glatke kože. 

Dolazi u pakiranju od 200 ml. Jedina stvar je ta da ima dosta širu rupicu pa morate paziti pri doziranju. Ja ga kupujem u Arena centru. S njim sam se najviše tuširala u rujnu i osjećala se kao u wellnessu.



OLIVAL- ULJE PROTIV STRIJA

Ne kupujem ulje protiv strija jer vjerujem da će mi već postojeće čudom nestati. Kupujem ga, jer želim spriječiti nastanak novih. Sva sreća dosta mi izbljede i ne vide se toliko, ali tu su. Podsjetnik su da je u mom životu i na mom tijelu bilo promjena i da će ih biti još. Hvala Bogu onaj tko se pravilno njeguje uvijek može napraviti čudo za sebe. Po tom sam pitanju vjerna Olivalu iako sam probala dosta njih. Nekako mi je omjer cijene i kvalitete najprihvatljiviji Mislim da će taj slučaj biti i jednog dana u trudnoći. 

Smanjuje vidljivost strija i sprječava nastanak novih. Sastoji se od prirodnih ulja badema, masline i pšeničnih klica.

Iako se preporuča za trudnice, koristiti ga mogu i žene koje nisu. Dolazi u pakiranju od 135 ml. Svoje kupujem u dm-u.



YVES ROCHER- KOKOS GEL ZA KUPANJE I TUŠIRANJE

Tekući kokos u boci. Mmmmm došlo mi je par puta da ga pojedem. Ovu bočicu sam koristila za kupku sa par kapi eteričnog lavandinog ulja za opuštanje. Fantazija je zajamčena. Ako imate kadu, nemojte dvojiti. 

Obogaćeno je organskim Aloe Vera gelom i ekstarktom kokosa. Bez parabena i mineralnih ulja.

Dolazi u pakiranju od 200 ml i vrlo je praktično za korištenje.

YVES ROCHER-ANTI PERSPIRANT/TRANSPIRANT

Kremast je i usudila bih se reći da jako zavodljivo mirišeee. Ne isušuje pazuhe, ne iritira i dugo drži. To je ono što je meni bitno. 

Obogaćen je kalifornijskim bademima. 

Dolazi u pakiranju od 50 ml. Relativno se brzo troši, što ponekad zna biti mana, ali kad mi je nešto dobro, onda zanemarim. 



To bi bilo sve od mene. Ovo su bili baš favoriti. Slobodno u komentaru ostavite koji svoj. Dobro je znati o što više proizvoda, a i tako ja bolje upoznajem Vas :D

Pusa od "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images