KUTAK ZA STVARANJE, UČENJE!

12:19:00

Koliko puta smo sjeli i nismo se mogli skoncentrirati na rad ili učenje?

Ne znam za Vas ali kod mene se to desilo milijun puta! Svestrana sam osoba kojoj misli lete na sve strane. Bubica koja zuji i kada treba biti mirna.

U svim člancima ćete vidjeti načine na koje se skoncentrirati na učenje. Dobro da Vam ne kažu dubite na glavi. Danas istraživanja pokazuju milijun stvari dnevno. Jesu li vjerodostojna? Istina je da se svatko može pronaći u nečemu od toga, ali najbolje je osluškivati svoj um i svoje tijelo. Ako ste osoba koja ne može sjediti na miru, sigurno ćete pokušati naći kreativniji način učenja. Danas hvala Bogu ima ideja kakvih Vam srce zaželi, a na Vama je koji ćete način prigrliti. Po učenju sam kampanjac i trudim se iskorijeniti to cijeloga života. Priznajem svoje greške i manje više ćete me vidjeti da polazim uvijek od sebe. Osim možda kada mi se zastori tvrdoglavosti spuste na oči.
Toliko o učenju, ovaj post sam namjenila isključivo za IDEJU O RADNOM KUTKU!

RADNI KUTAK!

Prošlu subotu u vrevi gužve našla sam se u Ikei. Bila je neka rasprodaja pa rekoh idemo vidjeti neke sitnice. Pošto živimo u iznajmljenom stanu trenutno nema mjesta kupavanju nečeg većeg. Prostora ima samo za sitnice. Moj stil se mjenja i kad smo se tek preselili malo sam porozila radni stol kao da još uvijek živim sama. Da je to samo moj kutak, ajde dobro, ali ovako ga djelimo i želja mi je bila učiniti ga neutralnim i ugodnim, a opet da pršti od osobnosti. Ispod slika ću Vam objašnjavati. Pa krenimo:


Oni koji me prate na instagramu vidjeli ste par slika! Ovo je naš kutak za stvaranje! Više je osobno personaliziran za mene, ali sam ga prilagodila da se ugodno osjeća i on! Nema više pink boje. Većina stvari sa slike je iz Ikee ili iz Lidla. Neke sam sitnice uz uradi sam projekte personalizirala i prilagodila po svome.
STOLICA: IKEA Hrvatska! 
STOL: IKEA Mađarska (retro, negdje 1999 ili 1998)
RAČUNALO: HP
LAMPA:Ne znam
ŠALICA:IKEA
OKVIRI: IKEA
TEGLICA:IKEA
ŠALICE: Suveniri iz Beča i Londona
PLOČA: Lidl Hrvatska
MINI ORMARIĆ SA LADICAMA: Lidl Hrvatska
SAT: VINTAGE- iz prabakinog doma

Teglica od Lino lade- u nju presađena biljka! Ukrašena gore sa vrpcom od jute, a dolje od čipke! Kvačica stavljena i ceduljica za pisanje! Njih sam nabavila u Ikei prošlog Božića! Vrlo lako i jenostavno za napravit. Neke od DIY ideja ću Vam pokazati kroz naredne postove.
SVIJEĆA: IKEA (pakiranje 3 komada)
OKVIR: IKEA ( unutra sam izrezala dekoraciju od novina tj vrećice za krumpiriće su u pitanju, ali ih ja koristim za dekoracije- u sredini je bijeli karton i na njemu napisana riječ po želji.)
MINI ORMARIĆ SA LADICAMA: Lidl Hrvatska

Pogled na moju ekipu :)
ŠALICA: IKEA
TEGLA ZA CVIJEĆE:IKEA
STAKLENA TEGLA: IKEA
ŠALICE: SUVENIRI IZ LONDONA I BEČA
U tegli za cvijeće stoje gumice, šiljila, post-it papirići i Usb i ostala potrebita ekipa.
U staklenoj teglici stoje želje i ciljevi. Nju sam ukrasila na svoj način, ali više o tome drugi put.
U šalicama naravno stoje olovke, kemijske...

Naravno da je uvijek pri sebi dobro imati neki rokovnik za zapisivanje! Ovog puta sam odabrala novi iz Londona od seke i tate. Srcu drage sitnice.

Neke šalice za kavu mi je jednostavno žao koristiti. Tako da su takvi tipovi idealni za olovke.
MALE PLOČICE: Lidl Hrvatska- prošli Božić.

Kako god se odlučili urediti kutak najvažnije je da ste s njime zadovoljni i da Vam bude ugodno boraviti. Sve što je kupljeno vrlo je bilo povoljno. Neke stvari su manje od 10 ili 20 kn. Samo treba dobro iskalkulirati u glavi i baciti se na posao. Za svoj kutak sam htjela da odiše zrelošću, osobnošću, toplinom i kreativom. 


Ovo je cijeli dio satkan u mozaik! Naš mir i naše stvaranje! Dom je tamo gdje je ljubav, mir i sigurnost! Tamo gdje se stvaraju najljepše uspomene i provode divni sati. Dom je intima u čijoj prisutnosti vrište karakteri, osobnosti, temperamenti, šire se topli mirisi kuhinje i odmara se um.
Dom su ljudi koji čine ovakve prostorije toplima.

Dragi moji, ovo je sve od današnjeg posta! Nadam se da imate svoj kutak, svoje mjesto gdje Vam je najmilije i gdje osjetite sebe i osluškujete svoje stvaralaštvo. Isto tako želim vam ljubav, mir i zajedništvo.

Sljedeći post će biti o kozmetičkim favoritima u kolovozu!

Čitamo se :*

"Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images