PREPORUKE ZA LAGANE OBROKE!

11:25:00

HELLO LJUBITELJI HRANE!

Tko voli finooo lagano jesti?Ako ste za, idemooo ublažiti ovu vrućinu zdravom, laganom hranom. Razmišljala sam kako uklopiti hranu u post, a onda sam shvatila da imam dosta materijala. Po fotkama znate da u zadnje vrijeme isprobavam lagane stvari. Jednostavno po tvoj vrućini ne mogu ništa što teško pada na želudac.Uz osmijeh na licu, limunadu na stolu i otvoreni radio krećemo u avanturu zvanu mmmmm fino je:

SMOOTHIE

Moja najčešća kombinacija je Smoothie od banane, aronije i domaćeg kefira. Mi uzgajamo aroniju, pa imam domaću u kištri. Dovoljno ju je šaku, jer je dosta jaka.
Aronija obiluje antioksidantima koji su puno veći od borovnice recimo.Studije su pokazale da ima i antikancerogeno djelovanje. Da sad ne ispisujem u širinu, ako Vas zanima tu je naš prijatelj Google.
Taj Smoothie je osvježavajući i nutritivno hranjiv, a dati će Vam energije.


Smoothie možete raditi u različitim varijantama, ponekad umjesto kefira stavljam bademovo ili kokosovo mlijeko jer ih volim. Jedna od verzija je također jedna banana, kokosovo mlijeko, cimet i šaka badema, prefino. Malo se informirajte o namirnicama, povezivanju i dajte mašti na volju :D

SALATE

Najdraže su mi one sa pilećim fileom i tunom ili lignjama. Ajmeeeeeeeee savršenstvo.

Ovo je jedna verzija sa matovilcem, krastavcima, lukom, kukuruzom i rajčicom. Začinjena je maslinovim uljem i Aceto Balsamicom. Piletnu sam malo uvaljala u začinsko bilje i stavila prstohvat curcume, te nakon toga prepržila na kokosovom ulju.



Verzija salate sa tunom, matovilcem, crvenim radićem, kukuruzom, rajčicom i kuhanim jajetom :D


Današnja verzija sa lignjama, cherry rajčicama, kristalkom, grenny smith jabukom i paprikom :D

JELA

Ovo je piletina sa krumpirom i batatima, tu je još i ljubičasti luk i bosiljak. MMMMMM. Pečem to u pećnici nekih pola sata, s obzirom da se radi o bijelom pilećem mesu.

Jučer sam radila bolonjez sa mrkvom umjesto špageta. Malo sam ju stavila na maslinovo ulje i začinsko bilje (kadulja, bosiljak, origano), odlična i lagana verzija. Isto tako imate i onu od tikvica, ali nisam ljubitelj pa zato ni ne radim.

DESERTI

Sladoled sa kokosom, bananom i kokosovim mlijekom. Ukrašen je komadićima nektarina :D
Postupak je jednostavan, banane se narežu na ploške, smrznu se, izvade se, ubace u blender i pola šalice mlijeka. Možete staviti i malo cimeta ili ekstarkta vanilije. Banane naravno moraju biti dovoljno zrele kako bi bile slatke :D
Sve skupa smiksate u blenderu, zamrznete i poslužite :D

Još jedna verzija, koja se isto radi ali se doda čokoladnog mklijeka ili kakao. Dolje se stave Lino pillowsi i to je verzija koja je pogodna za klince.
Ako nemate kalupa, poslužite se kao i ja u plastičnim čašama od jogurta :D
 

I za kraj ovog posta, pladanj sa voćem, uvijek poželjan i dobrodošao! Što više tekućine, voća i povrća :D

Želim Vama koji ste na moru ugodan boravak, a nama koji još nismo,da se rashladimo na sebi najbolje načine.

Pusa od " Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images