KOZMETIČKI FAVORITI :)

10:25:00

Ponedjeljak, simbol za početak tjedna i započinjanje novih stvari. Pošto je jučer bio rođendan bloga, danas sam inspiracijski nastavila punom parom :)

Predstaviti ću Vam kozmetičke favorite koje sam nedavno isprobala. Nemam naviku pisanja mjesečnih favorita, ali imam naviku pisati o proizvodima koji su me iznenadili i koje sam uvrstila u trenutni asortioman. Zakoračimo u svijet njege:



1. ŠEĆERNA PASTA- LAVARE KOZMETIKA

Proizvod sam dobila na testiranje. Moram priznati da nisam nikad prije probala i da me iznenadio. Pasta se nanosi na suhu kožu. Preporučljivo je nanjeti baby puder prije korištenja. Pogotovo onima koji su skloni iritaciji. Ako je pasta izložena višim temperaturama možete ju odmah koristiti, a ako su niže temperature u pitanju stavite u toplu vodu i samo malo omekanite prstima. Moje iskustvo je bilo da sam omekanila prstima, nanesla na kožu, povukla i tako par puta dok nije bilo previše dlaka. Čim se počne ljepiti za kožu i izgubi elastičnost nije više za korištenje. Nakon toga nisam imala iritacije. Proces je malo duži, ali se isplati. Već znate da se povlači u suprotnom smjeru od rasta dlačica. Meni je ovo definitivno isplativo, pogotovo ako robujete sa britvicama. Ako želite idelano rješenje naravno da ćete otići u salon ili kupiti neki dobar aparat, no bez obzira na sve smatram proizvod jako dobrim i preporučljivim.

Pasta je sa dodatkom čajevca. Nije agresivna za kožu. Pojavi se lagano crvenilo, koje se brzo povuče.
Možete ju pronaći u dm- prodavaonicama, a i škicnuti web i facebook stranicu Lavare kozmetike :)

PAKIRANJE:200 ml

PROIZVODI: LAVARE KOZMETIKA

2. ENCIAN. NEVENOVA KREMA

Imate suhu i ispucalu kožu, ljušti Vam se, peruta? Nevenova krema je saveznik upravo za sitna oštećenja kože. Imali smo slučaj da je ispucala koža na nožnim prstima. Pucala je jako. Od nošenja zatvorene obuće teže je zacjeljivala. Koža je mazana par puta dnevno sa kremom i potpuno se obnovila. Definitivno odličan proizvod. Inače sam ljubitelj nevenove masti za natečene grudi. Kod mene je to slučaj prije menstruacije, tako da nevenova mast ublaži bolove i otečenost. Primjena nevena već nam je svima dobro poznata, tako da je svakako dobro imati zalihu u kućnom asortimanu.

PAKIRANJE: 100 ml

PROIZVODI: ENCIAN



3. S.FRESH SOS! WONDER

Već ptice na grani zanju da sam ljubiteljica njihove kozmetike. Još jedna u nizu stvari je SOS!WONDER. Svojim antibakterijskim, antigljivičnim i antivirusnim djelovanjem pomoć je za crvenu, napetu i osjetljivu kožu te problematiku akni, herpesa, rana, svraba, peruti, osipa, ekcema te neugodnih dermo-pojava pa čak i psorijaze. Meni je pomogla kod podočnjaka, osipa te ispucalim usnama. Definitivno je djelotvorna i to je potvrdilo jako puno osoba. Dižem veliki palac za proizvod.
Više o s.fresh kozmetici potražite na web stranici, facebooku ili instagramu :)
Dostupna je u dm-prodavaonicama, Bipa i Farmacia ljekarnama.

UPOTREBA: Kružnim pokretima nanjeti na željeno područje kože. Proizvod ne izlagati Suncu te čuvati an suhom i hladnom mjestu.

PAKIRANJE: 30 ml

PROIZVODI:LAVARE KOZMETIKA



4. BIOBAZA-AKTIVNA FORMULA PROTIV STRIJA

Otkad imam hormonalnih promjena, zbog promjene težine su mi se pojavile strije. Nedavno sam kupila biobazinu kremu. Oduševljena sam. Strije su se ublažile, a novih nema. Blagotvorna formula koja je bogata biljnim uljima i vitaminima hrani kožu i podupire elastičnost. Antioksidansi maslinovog ulja, ulja badema, pšeničnih klica i mrkve povoljno djeluju na održavanje prirodne vlažnosti kože dok vitamini B,C,E  popravljaju strukturu i održavaju tonus kože.
Kupljeno u dm- prodavaonicama.

UPOTREBA: Tretirati ujutro i navečer kružnim pokretima na kritična mjesta

PAKIRANJE:150 ml

PROIZVODI:MAGDIS d.o.o


5.KLORANE SUHI ŠAMPON SA ZOBENIM MLIJEKOM

Klorane šamponi su za mene otkrivenje. Šampon iz njihove linije mi je pomogao da obnovim i ojačam kosu. Ovoga puta je riječ u suhom šamponu za tamnu kosu. Obnavlja svježinu i lakoću kose zahvaljujući kombinaciji zobenog mlijeka, omekšavajućih i zaštitnih svojstava i vrlo apsorbirajućih mikroniziranih prašaka.Šampon sadrži mineralne pigmente posebno prilagođene tamnoj kosi, kako ne bi ostao vidljiv trag nakon primjene. Ne sadrži paraben. Meni je pomogao kao odlična alternativa. 
Kupljeno u Farmacia-ljekarni.

UPOTREBA:Protresti i ravnomjerno raspršiti sa udaljenosti od 25 cm.. Koncentrirajte se na korijen kose, te nakon dvije minute iščetkajte kosu. 

PAKIRANJE:150 ml

PROIZVODI: PIERRE FABRE-FRANCUSKA
                        






6. OLEO THERAPIA-ULJE RICINUSA

Ono što Ricinusovo ulje čini posebnim je rijetka ricinoleična kiselina. Ulje je sadrži čak 90%. Ja neću govoriti o svim ljekovitim svojstvima i primjenama za koje je ulje zaduženo. Reći ću samo da ga ja koristim za kosu, trepavice i nokte. Od ulja mi nokti jačaju, kosa mi brže raste i obnavlja se, baš kao i trepavice. Zanči čudo od ulja. Stvarno ga koristim jako dugo i preporučam ga svima. Ricinusovo ulje također uklanja prištiće i mitesere, uklanja šminku, pomaže protiv peruti, kao i bora. Stvarno je široko rasprostranjen popis pozitivnih učinaka. 
Kupljeno u Farmacia-ljekarni.

UPOTREBA:
ZA njegu kose:5-6 kapi ulja nakapati an dlan te razmazati dok se ne upije.
Za njegu kože:5-6 kapi ulja nakapati na dlan i nanjeti neposredno prije pranja, pustiti da djeluje najmanje pola sata. Isprati kosu blagim šamponom.
Za njegu noktiju-5-6 kapi ukapati na blazinicu te nanjeti na nokte.

PAKIRANJE:100ml

PROIZVODI: KEMIG d.o.o


Toliko o favoritima. Komentirajte svoje omiljene. Čitamo se dalje. Do sljedećeg posta.

"Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images