UREĐENJE BLAGDANSKOG STOLA

04:34:00

Ponedjeljak je 21.12.2015. g koja se lagano bliži kraju! Meni se u mislima pojavljuju bljeskovi uspomena koji su me pratili ove godine  i polako mi se po glavi motaju novogodišnje odluke. Ali prije toga valja završiti pripreme kako bi moj prvi Božić u dvoje bio za pamćenje. Znam da neće biti idealno kao u filmovima, ali dekorirati ćemo ga na svoj način i ispuniti dom ljubavlju. To je ono najvažnije, puštamo korjenje uspomena i nadamo se najboljemu.

Nakon uradi sam blagdanskih teglica za lućice, donosim Vam ideje za blagdanski stol.  Predstaviti ću svoju ideju, a Vi se ravnajte naravno prema sebi i onome što ste imali na umu :)

IDEJE ZA BLAGDANSKI STOL

Ovo je isključivo ideja za uređenje stola, otprilike će tako izgledati moj u četvrtak navečer. Tanjuri su Ikeini, kao i salvete i čaše. Čaše za vino i šampanjac su bile po komdau, 9.90 kn. Podmetači za čaše su iz Amaradi Home decor kolekcije. Škicnite na njihov wix profil amaradihandmade, a i facebook stranicu.

Ideju za salvete u obliku bora sam našla na internetu i oduševila sam se. Na stol sam također stavila i teglicu sa lućicom čiju sam izradu pokazala u prethodnom postu.

Nadstolnjak je iz Lidla, kupila sam ga još na početku mjeseca. Vaza u koju sam stavila dekoracije je Ikeaina i košta kojih 13 kn. Zbilja sa sitnicama možete učiniti čuda.

Bitno je da dekorirate sa puno ljubavi i žara i da svojim najdražima pripremite nešto što će pamtiti po orginalnošću. Samo jedna svijeća na stolu može promjeniti ugođaj, tako da nećete pogrješiti.


                              Sliku sam pronašla na Pinterestu, vjerujte mi lako je pa pokušajte.

To bi otprilike bilo to, otkačite se, dajte mašti na volju i iznenadite, a na kraju krajeva ishod će biti i osobno zadovoljstvo.

Nakon blagdanskog stola, na redu će biti ideja za umotati poklone, ukoliko to još niste učinili i to već sutra. Želim Vam sretno uživanje u ozračju i bez stresa. Samo polako, smireno i sa omijehom na licu :)




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images