JESEN KAO METAFORA!

06:08:00

Nedjeljom mi je nekako najljepše pisati post iz srca i duše, izbaciti iz sebe sve riječi koje se talože, sve misli koje žele isplivati van.
Jesen je za mene doba koje miriše na sjećanja. Nekako je sama po sebi čarobna. Ima dva lica.
Lice sreće i topline i lice boli i tišine. U jednom trenu nam pokaže kako je život prekrasan i jednostavan sam po sebi, a u drugom nam vrati neke boli, uhvati nas u mrežu tišine. To dakako ovisi i o raspoloženju, ali ima tu nešto. Možda je samo moja jesen takva. Možda od mene čini čovjeka koji se voli zapitati?!? Poigrava se sa mnom kao lišćem po vjetru. Šuška i šuška, a onda me dočeka iza ugla.

Ovih dana razmišljam o nekim strahovima, nekim nelagodnim stvarima koje su me spriječile da pokažem tko sam i što je moja svrha.
Ponekad je poražavajuće kako zbilja drugi ljudi mogu djelovati na nas? Prepustimo se negativnoj struji, bojeći se suprostaviti, izboriti se za svoje i staviti nekome flaster na usta tko ga treba.
Neki ljudi vole svakome staviti flaster, ali sebi ne. Za sebe smatraju da im nema ravnih, a takvih je sve više.
Ja takvim ljudima ne volim staviti flaster na usta, život im ga stavi. Sve što vole misliti i pričati umjesto drugih, na nekoji način ih dočeka.
Upravo je to stvar zašto ih ne volim stavljati. Nisam dovoljno moćna za to. Moj prag nikada nije dovoljno pometen, baš kao od nikoga od Vas. Ali bitna je razlika da ja svoj redovito metem, trudim se iz sekunde u sekundu,iz sata u sat i dana u dan!

Velika je mana, a možda i najveće blago u isto vrijeme ako previše primaš k srcu. Ponekad to postane teška bitka. Za druge ljude je dobro. Bit ćeš osoba na koju se uvijek mogu osloniti, rame za plakanje kad su slabi ili riječ ohrabrenja kad idu kroz životni put, ali ćeš isto tako primati velike trnove.
E sad nije problem dobiti trn, problem je što ga mi "takvi" doživljavamo previše emotivno. Toliko da nam se nekad od toga poremeti sve.

Imam takvih trenutaka, velike ranjivosti. No razlika je što ju ja ne skrivam. Samo kod mene je ona dostupna ljudima koji me zbilja istinski poznaju. Oni je uspiju pročitati. Duboko prožeti u moj trn i iščupati ga van. Za sve ostale sam ja osoba koja ima fenomenalan život. Takve pustim da to misle. Ako sam nešto naučila onda je to činjenica da ne možeš promjeniti nečije viđenje na stvari. Barem ne onda kad ti to želiš. Doći će vrijeme kad će ti isti
ljudi prići i zahvaliti se. Kada će shvatiti sve one sekunde, minute i sate koje ste im poklonili, a oni Vas nisu htjeli doživljavati.

Sve ima svoje u životu. Jesenji vjetar, šuštanje lišća ili kapi kiše, mogu samo biti metafora. Cijela ova spektakularna priroda ima i moć izlječenja. Samo ako ste spremni osluškivati, dati trenutak, podariti svoju dubinu. Kapi kiše isprati će vašu bol, tople boje jeseni prikazati će note vaše ljubavi, a jesenji vjetar odvest će Vas za tren na neke nove početke, nova uzbuđenja.

Moj novi početak je ovakav: " Izborit ću se za sebe, bez da stavim nekome nekome flaster" Moj moto će biti da to nije važno. Bez flastera ili ne, njihove riječi ne trebaju imati značenje. Treba samo pustit da ih vjetar odnese, a ne da se zakorijene u meni. " Ušašvši u neku novu eru i život, želim ja biti još bolja verzija sebe. Ne treba šutiti, treba reći svakome, onda kad je to potrebno, ali taj flaster koji niste nekome naljepili pomoći će Vama da rastete, da možete još više i još bolje. Jer nismo tu zbog drugih, tu smo zbog sebe. Oni će govoriti, jer jezici su pogani. Vi ćete staviti flaster na svoje rane i krenuti dalje. Jer upravo je pobjeda znati oprostiti, otići dalje i reći zbogom.

Hvala Bogu na novim početcima, na prilikama i poglavljima. Mi ispisujemo svoje stranice i jednako smo i odgovorni za njih. Drugi nam samo rade prepreke. Jer da ih nema, ne bismo rasli. Budite veliki, znajte reći oprosti. To je put svega. Put osjećaja slobode, mira i nastavka nečeg boljeg. Recite drugima oprosti. Budite jedna, jedina i unikatna verzija sebe.

Ja biram to i uvijek i hoću, taj put me doveo do istinske sreće, radosti i ljubavi.

Pustite jesen da uđe u Vaše živote, prigrlite je sa riječima, slavite pjesmom i živite ljubavlju.
Ona će Vas odvesti u neko bolje, uzbudljivije i novije poglavlje.




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images