LJETNA SALATA SA PILETINOM

01:50:00

Ljetno nam vrijeme traje već od sredine 5 mj. pa u korak s time počinjemo laganije jesti. Naravno svačiji organizam drugačije reagira, ali dosta njih ne podnosi tešku hranu. Ja isprobavam razne salate ovih dana i trudim se što više voća i povrća unesti u organizam.
Recept ide ovako:

LJETNA SALATA S PILETINOM:

SASTOJCI ZA DVIJE OSOBE:
-250 g pilećih prsa ili po želji
-jedan manji krastavac
-2 rajčice
-mrkva
-matovilac po želji
-crveni luk
-acetto balsamico
-maslinovo ulje
- vegeta twist za salatu


PRIPREMA:

Pileća prsa nasolite i popaprite šarenim paprom (meni je tako najfinije) i ostavite preko noći. Na dan pripreme izrežete ih na trakice i pripremite ostalu salatu. Operete sve, ogulite šta treba i izrežete luk, krastavce, rajčicu, izribate mrkvu i stavite matovilac. Sve skupa u posudi začinite sa acettom, maslinovim uljem i vegetom twist za salatu. Nakon toga piletinu ispecčete na tavi. Ja koristim kokosovo ulje za prženje, ali Vi naravno po želji.
Kad je piletina pečena, složite salatu na tanjur i gore posložite trakice piletine.
Sve skupa je fantastična i nutritivna kombinacija :)

Recept je brz i jednostavan i naravno da možete mjenjati neke sastojke ukoliko želite, npr. ja bih još dodala papriku da sam imala, ponekad stavim masline i kukuruz, ali mi takva kombinacija više ide uz tunu.

Dobar tek!


You Might Also Like

2 komentari

  1. Taman sam si jučer kupila pileća prsa, sad znam što ću danas za ručak, ovake salate su najbolje za ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako jednostavno, a za prste polizati mmm! Zašto baš kokosovo ulje? Ne kužim se pretjerano u ulja pa.. A inače sam ljubitelj kokosa, ali mm ni čut pa ga izbjegavam, a ovdje bih ga čak mogla i zavarati? :D

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images