UVOD U REHABILITACIJU ;)

11:24:00

Hello! Već ste neki upoznati s blogom, ali nažalost prijateljstvo između mene i njega nije dugo trajalo ;) Sada smo u procesu rehabilitacije! Naime izbrisalo mi se onih 5 postova što sam napisala i odlučih dati još jednu šansu. Pošto sam svestrana osoba koja gaji snažne osjećaje prema kreativnom radu, pisanju, kuhanju i dekoriranju, ovo će biti verzija "lifestyle" bloga. Od virtualnih kreativnih radionica, do recenzija, mode, kuhanja i životnih stvari! Službeno nagovještavam povijesni trenutak I hahha :) Ovaj blog može započeti! Tantantan :D Prije kojih 30 min sam  stigla svojima za vikend i osjećam se kao Pale sam na svijetu. Još nitko drugi nije došao i to me na nekoji način karma poziva na snimanje filma:" Sam u kući". Noge su na stolu, laptop je u rukama, kava kraj mene i virtualni prijatelj. Više sam nego sretna što ovako započinjem svoju avanturu. Stalno mi se roje misli po glavi i imam toliko ideja da ponekad mislim da ću puknuti. Naravno da nisu sve ideje izvedive, ali eto mora moj mozak biti kao znastvena fantastika inaće ne bi bilo zanimljivo. U zadnje vrijeme sam progutala dosta knjiga, osjeti se to intelektualno, ali i na bedrima :P Hmmm da nije možda fina papica kriva? Ma ne, ja uopče ne jedem. To je nemoguće. Uglavnom. Ovaj užurbani svijet pored mene prolazi kao torpedo, a ja laganim korakom! No sikiriki sve će se srediti. Samo polako i guštajte. Radite ono što volite, širite ljubav međusobno, a najviše od svega pozitivu, to je ono što je moj moto. Nadam se da će od ovog svega biti nešto, jer serviram srce i osjećaje na papiru. Ogoljena sam i spremna se u potpunosti potruditi stvoriti taj sretni
oblačić :) Pišite, pratite i smijte se zajedno sa mnom. Skupa ćemo popit koju kavicu, izmjeniti ćašicu razgovora, ispeči kolač i skuhati ručak. Zanima me gdje ste, šta ste, tko ste i na koji način funkcionirate. Baš kao što ćete znati kako to biva u mom svijetu. 24 godine su sve i ništa. Mladost je tu, vjetar u leđa i srce u grudima. To je sve što mi je potrebno.
Lijepo se zabavite za vikend. Lagano sa žesticama, nekontrolirano se smijte, volite i ljubite, pa nađite i koju minuticu za blogić.

Ostanite na mojim valovima jer ferkvencija će poluditi do daske ;)

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images