MORE NA MOM STOLU :)

10:21:00

VIVA LA CREATIVA milijun putaaaaaa :D Kako sam se u ponedjeljak vratila sa mora puna školjaka od sreće nisam znala gdje, kako i na šta ću iskoristiti! Znala sam da će dio otići na ljetnu kolekciju kutijica i da ću napravit nešto za stol, ali nisam do kraja razradila ideju do danas! Jutros sam se probudila i dobila ideju kako bi to otprilike trebalo izgledati :)

DEKORACIJA ZA STOL "MORE SNOVA"

Sve što vam treba je: - staklena posuda (ja sam svoju u ikei nabavila, ali možete bilo kakvu)
                                  - vata
                                  -tempere (ja sam koristila 3 nijanse plave)
                                  - različite školjke :)

POSTUPAK: Umočite vatu u boju, tapkajte prstima, te kreirajte u male plosnate grude. Nakon toga u posudu naslažite red vate, red školjaka i tako do vrha! Neka redosljed završi školjkama. Moj savjet je jedino da ne pretrpate jer onda ne izgleda dobro!Isto tako obojite i formirajte vate, te ih posložite oko staklenke i složite školjke! Sve skupa će dati novi poseban i ljetni štih vašem domu!

Volimo jesenske dekoracije, volimo proljetne i zimske, ali mnogi od nas ljetne preskoče! Malo mašte, 10 min volje i vaš će dom
biti ukrašen novom sitnicom i daškom mora na stolu!

More uvik spasi
Život krade, more vrati
vrime prodje, al' stoju sati
tu san dite, to me hrani"

I tako post završavam sa stihovima pjesme " Dite" od klape Libar :)


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images