MOJIH LJETNIH TOP 6 :)

08:37:00

Svako ljeto se vežem za neke sitnice koje postanu moj ljetni hit! Što se tiče mode, ja nužno ne slijedim pravila, već nosim ono što mi je udobno i lijepo! Isto je i sa ostalim stvarima. Ovo ljeto me inspirairaju točkice, mornarski štih, poluduga bob frizura, nakit i naravno neizostavni pečat ljetne haljinice :)

1. PILOTSKE NAOČALE

Meni najbolje stoji taj model i vjerna sam mu jako dugo. Nemam problema sa vidom, pa dosada nisam ni kupovala nešto skupo. Iako da budemo iskreni to nema veze sa tim, ali čekat će bolji dani za malo skuplju investiciju :)


2. BADIĆ

Ja sam svoj kupila u h&m-u ove godine. Od Sunca i soli badići se dosta brzo rastegnu i unište, pa ja ne volim dati previše novaca na njega. Iako na kraju uvijek dam za neki ako mi se jako svidi! Bitno da sam zadovoljna.
                                                      Ovo je moj izbor :)


3. PEKMEZ ZA BRZO TAMNJENJE OD BIOBAZE :)

Moram reći da je zbilja odlična i djelotvorna stvar. Moj izbor je definitivno od Biobaze :) Nisam probala sa zlatnim česticama, ali nema ni veze, zadovoljit ću se upotpunosti s ovim :D Ako ne volite pekmez suho ulje je vaš idealan izbor :D
4. POLUDUGI BOB

Kosa mi je jako pucala i stanjila se, pa sam se odlučila za jednostavnu ljetnu frizuru. Nisam se povodila zato što je must have ove sezone, nego zato što mi se sviđa. Stoji mom obliku glave! Iako sam fan duge kose, ali zdrave, tako da na tome treba radit. Imam prirodnu kosu i ne tretiram je s ničim, ali svejedno je tanka i beživotna trenutno! Pa sam joj podarila put neka raste zdravo uz ulje macadamie.


5. CONVERSE TENISICE

Moj izbor je siva boja i jako sam zadovoljna sa odabranim. Paše uz puno toga i definitivno su udobne. Bijele nisu bile moja opcija! Na šta god se odlučite od tih ljetnih tenisica nećete pogriješiti. Bitno je da su vam udobne i da su samo vaš izbor :D

6. MORNARSKE NARUKVICE

Ja sam svoje nabavila iz Art Spring. Ručno izrađeni unikati i savjetujem da posjetite stranicu:https://www.facebook.com/vesna.artspring?fref=ts
Prekrasne su, povoljne i nosive. Ne morate stalno paziti hoće li vam ispasti jer budu krojene po vašem promjeru ruke.



Naravno da ima još puno toga za izdvojii ali ovo je nešto što je pri vrhu za mene! Voljela bih da podjelite i vi svojih TOP 6! Jako se veselim različitim mišljenjima i navikama :D









You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images