TUMMY TEA TOX

08:33:00

Hej ljudi,

Današnja tema je detox paket iz Tummy Tea Toxa koji sam imala prilike isprobati.
Ljetno je vrijeme u kojem se svi volimo osjećati poletno i puni energije, a upravo ovaj paket proizvoda doprinosi tom osjećaju.
Sve o Tummy Tea Tox paketu možete saznati na njihovoj web stranici čiji ću link staviti ispod posta, a ja ću podijeliti svoje iskustvo:

TUMMY TEA TOX



Paket Tummy Tea Tox sastoji se od 5 proizvoda. 

Program je namjenjen za 20 dana.

PRVIH DESET DANA

U prvih deset dana konzumiraju se Dayli Kick i Sleep Tight Tea čajevi koji pripremaju tijelo za poboljšanje i preobrazbu.
Čajevi aktiviraju probavu i bude uspavano tijelo.
To su prednosti u koje sam se definitivno uvjerila jer sam sklona nadutosti.

Moje navike su takve da se već neko vrijeme hranim zdravom prehranom baziranom na voću, povrću i cjelovitim žitaricama i mogu vam reći da sam se preporodila.
Intenzivno vježbanje je napokon počelo davati rezultate tako da sam poletna i puna energije.
 Program je samo poboljšao rezultate i bio uspješan saveznik na mjesečnoj bazi.

Dayli Kick čaj pomaže da ubrzaš probavu kao što sam naziv kaže, a Sleep Tight pomaže da lakše zaspeš i budeš odmorna dok tijelo radi svoje. Svi znamo da je spavanje jedan od glavnih karakteristika za očuvanje zdravlja i vitalnosti.

-Tummy Tea Tox čajevi- Daily Kick i Sleep Tight-


DRUGIH DESET DANA

Siljdećih deset dana rezervirani su za Cleanse Drink, Happy Enzimes i Slimbiotic.
Enzimi i probiotici jačaju naš organizam i čuvaju probavu, a to nam je dobro poznato svima.
Čisteći tijelo od štetnosti doprinose jačanju imunološkog sustava što je dobitna kombinacija za sagorijevanje masnoća.
Za dodatan udarac masnoćama pobrinuo se Cleanse Drink sa okusom jagode i obogaćen antioksidansima.

Ono što ću vam reći da ništa ne funkcionira bez simbioze, pa se tako za dobar rezultat treba pridržavati prehrane i vježbanja.

Trenutno nisam mršavica ali sam dobar dio nakupljenih kilograma uspjela skinuti i nakon dvije godine borbe sa hormonima, za mene je to veliko čudo.
Sve polako, odmjereno i sigurno kako bismo slušali svoj organizam.
Na takav način rezultati će sigurno biti vidljivi u narednom periodu.
Vjerujem kako se svaka osoba koja se nađe u nekoj vrsti disbalansa ponovo rodi kada povrati ravnotežu.


-Tummy Tea Tox Slimbiotics, Cleanse Drink i Hppy Enzymes-

Navela sam linkove kako bih se dodatno informirali na web stranici i društvenim mrežama.
Stranica je idealno mjesto za informiranje o cjenama i akcijama proizvoda.

ZA POPUST OD 20 % KORISTITE KOD: INES20





PROIZVODI: Sensilab d.o.o

PR* proizvod.

Do idućeg posta .

Pusa od Ines :)

You Might Also Like

5 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images