RECENZIJE KOZMETIČKIH PROIZVODA :)

03:17:00

Hellooo! Malo osvježenja je došlo jutros i omogućilo mi bolji rad i koncentraciju za narudžbe. Kava se još pije, pa je i neki ritual da uz nju napišem post. Ovoga puta će to biti kozmetičke recenzije proizvoda koje sam koristila ili još uvijek koristim. Volim isprobati novitete, naravno u skladu sa budžetom, jer si ne mogu priuštiti sve što bih možda željela. Ali ja sam čovjek koji se raduje sitnicama, tako da ću predstaviti dio svog svijeta.

1.U Mulleru sam kupila Dove šampon za kosu OIL CARE.
Dove šampon za kosu sa arganovim uljem koje ne masti i ne opterećuje kosu. Za hidratizirajuću njegu suhe i slamnate kose. Za, podatnu, lepršavu i živahnu kosu. Kad pročitate opise na deklaraciji pomislite da će vam kosa lebdjeti na otoku sreće sva prozračna, meka i svilena, ali nije tako za svakoga. Bez imalo osvrtanja mogu reći da je kosa meka jedan dan hehe. Ma šalim se, definitivno bih preporučila ovaj šampon jer je meni odličan. Moja kosa je prirodna, nikad nije tretirana kemikalijama i ne zahtjeva pretjeranu njegu, osim za vrhove.

2. SANEX DREAM SENSITIVE
Novi gelovi za tuširanje Sanex su blagi i umirujući za vašu kožu. Ja sam kupila u Bipi da isprobam i moram priznati da mi je dobar. Malo je skuplji recimo nego Dove i Nivea, ali je blagotvorniji. Da se razumijemo najzdravije bi bilo koristiti prirodnu kozmetiku za sve, ali polako :) Gel vam jamči intenzivnu hidrataciju, zaštitu i ph ravnotežu. Preporučam i vrijedi isprobati. Ali kao i za sve morate znati da je svaki tip kože drugačiji, pa se o ukusima puno ne raspravlja.
3. DOVE SOFT FEEL ANTIPERSPIRANT
Iskreno prvi put sam ga isprobala i moram priznati da mi se jako sviđa. Od mirisa pa do blagog osjećaja za kožu, definitivno sam pogodila. Dove mi dezdoransi inaće odgovaraju, pa je ovaj još samo jedan u nizu koji odgovara mojoj koži. Iako su mi najbolji od BIOBAZE. Tako da preporuka stoji, a miris je božanstven, a ne prejak.
4. NIVEA IN-SHOWER BODY LOTION- FIRMING
Losion za učvršćivanje totalni je hit i moram priznati da me oduševio. Naravno da rezultate ne možete očekivati, ako ne vježbate i jedete sve nezdravo, ali ovako djeluje u kombinaciji sa Baleinim gelom protiv celulita. Moja ocijena je 10 :) Kratko i jasno :D




Eto to su moje preporuke i ideje, a vi naravno koristite ono što najviše volite :)





You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam još stigla do ovog Dream, stalno uzimam onaj pro hydrate koji mi je preporučen i moja koža ga obožava :) Nisam znala da ih ima i u Bipi, doduše tamo zađem jako rijetko.
    Dove mazalice su mi super sve odreda, morat ću probati i ovaj šampon.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images