RITUALS KOZMETIKA

00:11:00

Svi znate da u lifestyle koncept ulazi i kozmetika, stoga onoj koja me oduševila rado dajem mjesta u svojim postovima
Iako su recenzije izašle iz mode jer su ih zamjenili video sadržaji, držim da se nekih stvari ne treba odreći. I dalje ću rado pisati o onome što me oduševljava, nešto što sam koristila na dnevnoj ili mjesečnoj bazi.
Zapravo samo ističem iskreno mišljenje u svezi onoga što odgovara mome tijelu i koži.


RITUALS

Za Božić sam dobila paket Rituals proizvoda koje mi je poklonio dragi.
 Prije toga ih nisam imala prilike isprobati. Prvi doticaj s njima je bio pogled na kutiju koja je bila elegantno i profinjeno upakirana. Padam na eleganciju i nije me sram priznati.
Tijekom otvaranja paketa nisam mogla sakriti  oduševljenje sa jednostavnošću i profinjenosti same ambalaže.
U kutiji su bila četiri proizvoda. Ispostavilo se da se radi o: "CALMING SHOWER OIL, BALANCING FOAMING SHOWER GEL, BE KIND TO YOUR SKIN BODY CREAM."
Naziv cijelog paketa je zapravo "THE RITUAL OF DAO".
Naravno da sam već prvi dan probala sve i da su me miris i tekstura oborili s nogu. Zbilja sam se osjećala kao u nekom wellnesu. Te večeri se stvorila ovisnost i jedva sam čekala nove rituale sa ovim proizvodima.
Sada su prazni, pa se ovo može naći i u kategoriji emptys.



 BALANCING FOAMING SHOWER GEL

Proizvod koji mi je poslije Body Scruba izazvao najveće oduševljenje. Pjena za tuširanje je tako meka, prozračna i svježa, da imate osjećaj kao da klizi sa vašeg tijela ostavljajući trag nježne svile. Nisam se zanijela i ne pretjerujem, u meni je izazvala taj osjećaj. Nikada nisam imala prilike isprobati takvu vrstu pjene.

Kolekcija je od bijelog lotusa koji je svima poznat, ali moram priznati da za yi yi ren nisam nikada čula. Yi yi ren je jedan od naziva za biljku iz porodice trava poznat pod nazivom Jobs Tears.Yi yi ren raste do visine od dva metra, a u jesen se skupljaju proizvodi nalik napuhanoj riži. Potječe iz pokrajina Fujijan, Hebej i Liaoning u Kini.

Uglavnom, princip je kao pjena za brijanje, ali ovo je najbolja pjena ikad jer ostavlja vašu kožu glatkom, mirisnom i željnom za još rituala.

MINDFUL BODY SCRUB

Nikada nisam isprobala tako nježan scrub, a da odlično obavi posao. Sadrži sitne mrvice bambusa i zbog toga je vrlo nježan za kožu. Nema iritacije ni crvenila. Nije na uljnoj već je na kremastoj bazi, kao neka vrsta paste. Idealan piling za opuštanje i one ljude koji imaju osjetljivu kožu.
Osobno ga koristim jednom tjedno jer za više od toga nema ni potrebe.
Ovo mi je favorit i pokušati ću ga opet nabaviti.

CALMING SHOWER OIL

Nježno ulje za tuširanje koje se u dodiru sa kožom pretvori u laganu pjenu. Jednostavan za korištenje i ima efekt njege i prozračnosti. Svi mirisi iz ove kolekcije pozivaju u dodir sa opuštanjem i prirodom pa vas podsvijest poziva na pravi zen.
Pumpica je jednostavna za korištenje i ne šteka, što olakšava da se proizvod  na ravnomjerno rasporedi.
Ima efekt kao i ostali proizvodi, a to je da njeguje, ne isušuje i hrani kožu.

 BE KIND TO YOUR SKIN BODY CREAM

Dovoljno je naglasiti da je pakiranje nažalost bilo od samo 70 ml tako da je sav sadržaj brzo planuo.
Nakon nježnosti i svilenkastog osjećaja, ova body krema definitivno nahrani vašu kožu.
Brzo se upija i ne ostavlja masne tragove.

Da ne duljim, sve sam proizvode pohvalila, jer ono što oduševi zaslužuje i pozornost. Ne radi se o sponzorstvu ili načinu privlačenja ka nečemu, može se zaključiti da se u mom slučaju kad posrijedi oduševljenje ne štedi na pozitivnim dojmovima.


Oni koju su okušali proizvode od Ritualsa ih većinom hvale, tako da u ovom slučaju nisam ni ja iznimka.
Može ih se pronaći u Douglas parfumerijama, ali isključivo više proizvoda u paketu.

Idemo dalje sa blogom, pauza je završila i ako imate kakve ideje o čemu bi voljeli čitati tu sam :)

Pusa od Ines :*




You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images