UGOSTILI SMO "GUŠ GUŠ" STVARAONICU :)

01:01:00


Otkad je krenuo blog želja mi je ugostiti i porazgovarati sa Anom iz "Guš Guš stvaraonice. Za njene radove me veže velika ljubav i inspiracija prema stvaralaštvu. Umjetnost koju stvara i raznolikost sadržaja koji nudi definitivno nas može ostaviti bez teksta. A što nam je Ana rekla o sebi i svom timu i o njenoj stvaraonici pročitajte u nastavku:



"Moje ime je Ana, studentica sam predškolskog odgoja i idejni začetnik GušGuš Stvaraonice. Kreativnim radom bavim se još od malih nogu, a sve je ozbiljniju notu poprimilo nastankom naše vesele Stvaraonice koja je sada u drugoj godini postojanja na kreativnoj sceni.
Naziv "GušGuš" proizašao je iz mog prezimena, a ponavljanjem sloga sam na neki način htjela u njega uvrstiti ostatak obitelji i prijatelje koji su esencijalni dio Stvaraonice.
Što se same ponude tiče, teško je povući liniju, nabrojati proizvode i reći "Da, ovo nudimo!", mali smo tim kreativaca s mnoštvom ideja koje rezultiraju stalnim "izbacivanjem" novih proizvoda na tržište. Od fotografija do preuređenja namještaja, rado istražujemo sve oblike kreativnog izražavanja. Omoti za indekse, slike na platnima, držači za nakit ili ključeve i oslikane drvene pločice su proizvodi koji su od samog početka dio naše ponude i oni se mogu vidjeti na našoj Facebook stranici. Jako nas veseli kada nam se ljudi jave s vlastitim idejama i mi im možemo pomoći u realizaciji istih. Neke od tih ideja bile su oslikavanje zidova, oslikavanje menu-a za pojedine ugostiteljske objekte ( ako ste na Pagu, na Mandrima, preporučamo da svratite u Konobu "Bonaca" -https://www.facebook.com/mandre.konoba.bonaca), izrada personaliziranih postera, dekoracije za djevojačke večeri i vjenčanja i još mnogo drugih. Trenutno radimo na novim kolekcijama drvenih pločica, magnetima, dekorativnim kutijicama i još nekim proizvodima koje nećemo još otkriti, ali vjerujemo da će Vam se svijedti kada ih uvrstimo u ponudu.
Inspiraciju crpimo iz svega što nas okružuje, ljudi, priroda, glazba, filmovi, razne životne situacije u kojima se nađemo. Ideja, planova i projekata nikada nam ne nedostaje.
Naš rad možete pratiti na Facebook stranici:https://www.facebook.com/gusgus.stvaraonica, a možete nam se javiti i na mail : gusgus.stvaraonica@gmail.com"
Omoti za indekse su pravi hit i svaki student bi ih poželio! Što god poželite, Ana to pretvori u umjetnost! Meni su osobno najdraže oslikane pločice. 
Ono što sam je na kraju upitala je: " Koja je najluđa kreacija koju si napravila?"
Ana je odgovorila:" Ne bih mogla izdvojiti niti jednu, svaka je posebna na svoj način. Svaka nova kreacija je izazov za sebe. "

Nakon svega možemo poručiti Ani i njenom timu puno sreće i uspjeha, te nastavak orginalnih i domišljatih kreacija. 









Na  blogu ću često pisati o kreativcima i umjetnicima, te podržavati njihov rad! I sama sam jedna od njih i izuzetna mi je čast predstaviti ovako orginalne ljude i proizvode! 


You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images