LE PETIT OLIVIER KOZMETIKA

05:42:00

Pozdrav ljudi,

Na ovako divan i sunčan dan vrijeme je za pisanje o carstvu mirisa i njege. Još jedna od recenzija u tijeku, ali ovaj put bih mogla nazvati #EMPTY PRODUCT s obzirom da sam si dala vremena isprobati kao što to uvijek i činim.


LE PETIT OLIVIER francuska je kozmetika koja je dosta mlada na našem tržištu. Radi se o kozmetici koja je specijalizirana za sve tipove kože, te  sadrži linije za lice, tijelo i kosu. Svi su proizvodi dermatološki ispitani i nisu testirani na životinjama. Ono što je bitno je da ne sadrže paraben, umjetna bojila niti silikonske dodatke. Svi su proizvodi pH neutralni, sastojci prirodnog ili organskog podrijetla. 

To je ono što sam sa zanimanjem išla isprobavati. Prema kupljenoj i dobivenoj kozmezici od strane suradnji imam jednaki tretman. Stojim kod onoga što odgovara meni što ne znači da će odgovarati Vama. Uvijek naglašavam da je dobro isprobavati, jer samo isprobavanjem ćete doći do odgovarajućeg proizvoda koji Vam odgovara.

KRENIMO:

LE PETIT OLIVIER ŠAMPON ZA KOSU I REGENERATOR

Dobila sam na isprobavanje s ekstraktom mirte i ružičaste gline za masnu kosu. Nemam baš masnu kosu, više sam suhi tip, ali u ovo ljetno doba nam se svima brže masti pa je ovo dobra formula. 

OPIS:

Za meku, sjajnu i zdravu kosu. Moram Vam priznati da me regenerator više iznenadio nego šampon. Šampon je super, ali regenerator je za čistu 5. Barem meni jer mi se kosa od njega nije brzo mastila, a ostala mi je meka i svilenkasta. Svilenkasta i lagana tekstura za nanošenje. Miris je tako osvježavajući i dosta se osjeti mirta. Nekako se osjećate baš sveježe i mirisno nakon pranja s ovim šamponom i regeneratorom. Onako ljetno svježe. Mene podsjeća na onu svježinu kada se okupam poslije plivanja u moru. I kada zadovoljno poskakujem jer mi se tragovi od badića vide što znači da je bojica tu :)

PAKIRANJE:

Pakiranje je od 200 ml.Kao što vidite, vrlo praktično, ne curi i ne izljeva se. Otvor nije preširok tako da ćete uspješno dozirati samo onoliko koliko Vam je potrebno.

PROIZVOĐAČ LA PHOCEENNE DE COSMETIQUE
                           44 PLACE LOUIS BLANC
                           13300 SALON DE PROVANCE

Proizvode možete kupiti u Bipa prodavaonicama, Interšpar centrima te odabranim Douglas parfumerijama.



                                                        -  REGENERATOR -

INGREDIENTS/SASTAV: REGENERATOR


 INGREDIENTS/SASTAV: ŠAMPON


LE PETIT OLIVIER GEL ZA TUŠIRANJE

 OPIS:

Opet sam u zoni svježine okupana mirisom mandarine i tangerine. Znači svilenkasta pjena. Sa prirodnim ekstarktima, dermatološki testirano, bez parabena, phenoxyethanola, bez bojila . pH neutralan je i nježan za kožu. Ima dosta gelova za tuširanje koji isušuju kožu, ovo nije jedan od njih. Neću sada pisati hvalospjeve. Nego ću ga opisati na način da miriše, svjež je i ne isušuje! To je po meni formula za dobar gel, pogotovo po ljeti.

PAKIRANJE:

Pakiranje je od 250 ml.Praktična boca sa otvorom koji nije preširok za normalno doziranje.  


PROIZVOĐAČ: LA PHOCEENNE DE COSMETIQUE
                             44 PLACE LOUIS BLANC
                             13300 SALON DE PROVANCE

 

 INGREDIENTS/SASTAV:



LE PETIT OLIVIER HIDRATANTNO MLIJEKO ZA TIJELO:

OPIS:

Mlijeko za tijelo sa karite maslacem koji koži daje sjaj, elastičnost i hrani ju. Moram priznati da se vrlo brzo upije i da ne ostavlja masne tragove. Što je za ljeto fenomenalno, jer postanem nervozna ako se nešto lijepi na meni. Vrijedi isto kao i za prethodno navedene proizvode. Bez parabena... Ovo mi je omiljeno mlijeko za tijelo ovog ljeta i mislim da ću ga opet kupiti. Zbilja je koža meka i mirisna. Ja bih Vam ga preporučila.

PAKIRANJE:

Pakiranje je od 250 ml. Dozator je na pumpicu, što omogućava pravilno doziranje. Pumpica jako dobro funkcionira zbog čega olakšava korištenje.


PROIZVOĐAČ: LA PHOCEENNE DE COSMETIQUE
                           44 PLACE LOUIS BLANC
                           13300 SALON DE PROVANCE


INGREDIENTS/SASTAV:


To bi bilo sve. Srpanj će biti rekordan po pitanju postova. Sretna sam i zadovoljna. Također će biti rekordan i za broj posjeta na blogu. Jako sam oduševljena zbog toga. Iako nisam to baš spominjala niti je to nešto od čega patim, ali lijepo je znati :D

Ljetna pusa od "Moje note i moj svijet".

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images