PRIRODA OKO MENE I PLANOVI ZA DALJE :)

04:37:00

Ovih dana sam se nauživala u prirodi! Obožavam sve što je prirodno, nekako sam taj tip osobe. Pogled na nju me smiruje i opušta i čini mi se da sve mogu. Cvijeće me pokreće, drveće kao da govori opusti se i duboko udahni! Plodovi rada i truda se vide na poljima, hvala Bogu ove godine malo više nego prošle! Ljudi su odmah zadovoljniji jer znaju da u ovako teškim financijskim situacijama mogu malo bolje prehraniti obitelj.
Što se tiče mene, ja je volim fotografirai. Svaki trenutak koji mogu prenjeti na fotografiju za mene je zamrznuto sjećanje koje živi vječno. To je posebna vrsta ljubavi. Sve što radim i što me inspirira djelo je moje bogate mašte. To je samo znak da je svatko od nas poseban na svoj način.
Novi projekt na blogu će biti opis gradova u kojima se nađem. Znamenitosti malih i zaboravljenih gradova o kojima se piše samo iz razloga što industrije i poslovi izumiru. Tisuće godina povijesti i tradicije i male čari svakodnevnice padaju u zaborav! Krećem od Siska! Sutra san cijeli dan u tom gradu i dat ću sve od sebe da ga dočaram na pravi način. Nije Sisak samo industrija. On također ima tradiciju i znamenitosti. Nekad Rimski grad, a danas grad iz kojeg ljudi žele pobjeći. Nekad smo pjevali hvalospjeve u njegovu čast i sama sam imala priliku živjeti kao prognanik u tome gradu punih 10 god.
Također ću vam predstaviti ideje za hortikulturu ukoliko živite u predgrađu. Upravo u domu mojih roditelja nalazi se mali urbani vrt iz kojeg se crpe plodovi.
Jako se veselim tom projektu i nadam se da ćete ga pratiti i upoznavati čari zajedno sa mnom :)

Slijede fotke iz prirode i društva:








You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images