LJETO U MOJOJ TORBI :)

04:59:00

Helllo ljudi!

Sinoć se nisam naspavala zbog nevremena. Ne bojim se grmljavine, ali me to jednostavno probudi i ne mogu više spavati.Nije mi uopće ugodan osjećaj :) Insomnia je bila na djelu, trebala sam samo još zaplesati uz Faithless :) Ajmo mi o današnjem sadržaju posta!

Nisam imala naviku pisati što je u mojoj torbi, ali eto sad je prilika. Možda isto, a možda i drugačije nego od svake druge žene! Vidjeti ćemo :) Krenimo:

ŠTO SE NALAZI U MOJOJ TORBI?

Prije svega radi se o crnom ruksaku od eko kože iz Deichmanna. Obožavam ga i otkad sam ga kupila zajedno idemo gootovo svugdje. Naravno da promjenim nekada i druge torbe, ali kad ti je trenutno nešto omiljeno ne možeš si pomoći :)


Znači ruksak je crn i sa resicama je, unutra je uzorak zebre. Fantastičan je, pomalo buntovan, što bi se moglo reći da nije za mene, ali imam i ja tu stranu koju volim izraziti kroz modu, glazbu ili ples.

MOBITEL: bez njega se nikud ne ide. Iako mogu bez mobitela, nisam onako opsesivno zaluđena, vremena su takva da ljudi pokrenu cijelu potragu ako se ne javljaš ili si ne daj Bože isključen. Puno puta pričamo o toj činjenici, koliko smo prije bili control freekovi u puno manjoj mjeri. Ne mislim o činjenici da nekoga pratimo ili tako nešto. Nego da smo izrazito zabrniti za nekoga ako nam se ne javlja. Trenutno imam LG i odlično me služi :) Nije neki previše turbo, ali je zlatna sredina. Za fotkanje ionako imam fotić tako da mi kamera ne igra neku veliku ulogu :D

HIGIJENA

Iako nema ljubičastog Airwavesa on je neizostavna sitnica u mojoj torbi, kao i vlažne maramice. Njih nisam slikala jer je sutra vrijeme za nabavu nove zalihe. Kutijica za uloške s motivom Parisa, papirnate maramice i dezić. Nosim S.Fresh protiv komaraca IŠŠŠ mosquitos o kojem sam Vam pričala, znači odlična preventiva. Nema plikova po tijelu, jupiiii je jeeeeee je. Također nosim i SOS WONDER za ožiljke, rane, ispucalu kožu, vrsta čudesnog melema o kojem sam također pisala. I od njihove marke Sexy Lips and Cheeks za usne i obraze. O njemu sam isto pisala. Krema za ruke je trenutno Le Petit Olivier od maslinovog ulja. Odličnaa. Avene termalna voda je neizostavna, to sam već dosta puta spomenula, bez toga ni ne pomišljam. Ruževi su trenutno Max Factor Mulberry i Manhattan Soft Rouge Lipstick 260. Dvije jako različite nijanse, a odgovaraju mi. Jedna je više nude, a druga je rekla bih boje duda ili trule višnje.To je sav Make up koji eventualno iskoristim ovisno o prilici. I tu je Zarin Orange Blossom& Sandalwood Body Mist. Odlično miriše.

NAOČALE

Trenutno su one marke H&M, nisu neke skupe iako u bližoj budućnosti planiram imati neke bolje. Pilotske meni najbolje stoje. Laskaju mom licu i obliku glave :D

NOVČANIK

Obožavaaam svoj Tom Tailor novčanik koji sam dobila za rođendan, tako je prekrasan i praktičan. Ima puno pretinaca i sve stane. INNNN LOVEEEEE :)

MOJ PLANER

ULICA SNOVA se pobrinula da imam predivan ljubičasti personalizirani planer. U njega pišem sve, planove, koje sam knjige pročitala, planiram pročitati, mjere štednje, odlasci na neka kulturna događanja, kad sam imala, pokoji recept, odlaske na dosadne preglede, rođendane dragih ljudi. Ma sveeeeeeee :D Čisto iz razloga što imate fantastične odjeljke za svaki događaj ili plan u Vašem životu :) Sve je divno ilustrirano. U nadolazećim postovima ću i pofotkati iznutra, jer mi je to jedan od favorita.

FOTOAPARAT

Bez njega ne idem nikuda. Radi se o Sony DSC-H300, CYBER SHOOT predobar mi je, toliko sam zaljubljena u fotkanje i svaki novi je stepenica više :)

Eto to je sve. Nije neka misterija, ali ne zavirujete svakodnevno u torbe ljudi. Hhahahah :) Ja sam prkatična i jednostavna. A na pitanje o neurednosti i koje kakvim papirićima ću odgovoriti: Apsolutnooo nekada da,  neću lagati. Ali nastojim dražti red :D



Uživajte :*

"Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

2 komentari

  1. Napokon sam navratila do tebe, novi dizajn je super :D ali čini mi se da neki linkovi ne rade i ne mogu pronaći arhivu da pročitam sve što sam propustila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dolje ideš pod stariji postovi! Trebalo bi raditi, baš sam gledala D: Super što si svratila, morat ću i ja sad koji dan na tvoj, kad ispiti prođu :D

      Izbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images