MOJI FAVORITI KUPAĆIH KOSTIMA

08:06:00

Pozdrav blogoljupci!

Danas ću Vam predstaviti neke badiće koji su meni zapeli za oko. Pijući popodnevnu kavu, gledam na netu tražeći neki koji će mi se svidjeti. Jer ću za vikend ići u pohod na njega. Prošle godine sam svoj kupila u H&M- u. Donji dio mi je dobar, ali gornji ne. Tako da ću si uzeti jedan gornji dio koji paše sa donjim i jedan ovako. Vrlo mi je bitno promjeniti badiće, jer sam jako osjetljiva, prehlada me brzo napadne, ako ostajem mokra.

Evo koje sam ljepote otkrila:

LISCA


  Kupaći kostim "Ischia" točkastog uzorka je po meni pogodan za veće grudi jer zbog potpore ih dobro drži. Ovaj ulazi u utrku kod mene, jer trenutno sapadam u tu kategoriju.

 Savršena boja, savršeni dizajn ovog prekrasnog jednodjelnog "Barbados" kupaćeg kostima.

Za oko mi je zapeo i ovaj divni "Zig Zag" model. Print mi je prekrasan i sviđa mi se dizajn badića.

H&M

       Ovaj mi je također divan ali nije za moje grudi, ali definitivno je možda za neke od Vas :D

      Crno- bijelo i prugice uvijek mogu proći, tako da mi je ovaj prekrasan, a dizajn je poseban.

Ovaj cvjetni je savršen, dizajnom i uzorkom. Zaljubila sam se, ali za manje grudi je. I još ih k tome lijepo istakne.

CALZEDONIA



                      Bikinii iz Calzedonie su mi privukli pozornost. Prekrasni su.

Eto to su moji favoriti.Vjerovatno će mi u kupnji neki sasvim treći kupaći kostim zapeti za oko :) Ono što Vam mogu reći iz svoje perspektive je ako se ne osjećate samopouzdanima u svom tijelu, neka Vas to ne brine. Mi se mjenjamo, naše tijelo se mjenja. nekad ćemo biti bolja verzija sebe, nekad malo manje, ali ljeta, mora, druženje, provođenje slobodnog vremena sa obiteljima, se ne mogu vratiti. Zato glavu gore, mirnu luku i veliko osvježenje Vam želim. Neka Vas miluju zrake Sunca.

Jeste li Vi pronašli omiljeni i koji?

Pusa od "Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ajme ovaj prvi od Lisce je odličaaaan :D Prošle godine je Galeb imao prelijepe, baš mladenačke, mornarske, ali kako nisam imala novca za novi badić bio mi je dobar i stari, s time koliko malo provodim vremena na moru ne isplati mi se baš ni kupovati novi. Možda si ove godine priuštim novi, ako ću ići na more

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, pa ja kad sam imala istu kilažu nisam imala potrebe svake sezone, ali sad zadnje dvije godine moram :) Da taj mi je baš favorit :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images