MOJ MAKE UP ZA VAN!

07:28:00

Hello ljudi :)



Pošto znate da se ne šminkam često, odlučila sam Vam predstaviti kako to otprilike izgleda kada idem negdje van, a za mene je to neki događaj. Znači snimila sam kratak video od minutu i pol, čisto da Vas pozdravim i da vidite kako to otprilike izgleda na mome licu :D Bilo mi je neobično snimiti ga, ali zadovoljna sam! Nisam još za vloganje ili youtube, ali smatram da je fora pozdraviti Vas sa vremena na vrijeme :D 

Možda se tu uklopi neki DYI projekt ili haul ili snimke predivne pridode i nekog putovanja, ali zasada toliko :D

Znači ovo nije nikakav post za pokazati bilo kakvu tehniku, već čisto da podjelim sa Vama i taj dio mene. 

Krenimo:



1. Krema za lice ili fluid, trenutno je tu EUCERIN dermo purifyer.
RECENZIJA ZA EUCERIN DERMO PURIFYER
2. Puder MAX FACTOR FACE FINITY 3 IN 1 FOUNDATION
3. OLIVAL čarobno ulje sa zlatnim česticama
OLIVAL ČAROBNI SET RECENZIJA
4. MAX FACTOR 2000 CALORIE maskara
5. MAX FACTOR MULBERRY ruž za usne 685
6. TEHNIC sjenila koja sam dobila u make up kovčežiću

Sa ove slike ćete vidjeti VICHY BB IDEALIA kremu koja je moj najčešći saveznik i čija je recenzija bila na blogu :D VICHY IDEALIA RECENZIJA

Imam zahvalan ten i nema potrebe za korištenje puno pudera. Sitne nedostatke prekrijem sa Balea Young korektorom. Na kapke sam nanjela  zlatna nijansu koja laska mojim smeđim očima i siva pomješana sa bojom ciklame. Na obraze stavljam bronzer od Essence ali neću Vam ga slikati jer nije baš u nekom stanju, moram ga zamjeniti :D
Na vrhove stavim OLIVAL čarobnog ulja koji je definitivno moj ljetni saveznik.


Toliko zapravo o tome. Nisam vlasnica puno dekorativne kozmetike niti tu nema konturiranja ili nekog prevelikog umijeća, ali budem zadovoljna kako ispadne.

 
Nadam se da ćete ga uspjeti otvoriti :D 
Ako nekoga zanima, stavim na face :)

Uživajte mi i puno pusa Vam šaljem. Isto tako ako želite slobodno podjelite sa mnom svoju make up rutinu :)

" Moje note i moj svijet"

You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images