UGOSTILA SAM "BAMBOLINA" NAKIT

09:41:00

Dragi moji,

Javljam se nakon tjedan dana pauze koju je prouzročilo učenje i bolest! Oporavak još traje, ali napokon sam u stanju sjesti za računalo i natipkati post. Danas mi je u gostima draga Ivanka Popović dizajnerica nakita "Bambolina". Drago mi je što imam priliku ugostiti izvrsnost i kreativnost! Vesele me suradnje sa kreativcima, zanimljivim osobama i to se nipošto nije promjenilo. Postavila sam nekoliko važnih pitanja za koje smatram da je zanimljivo znati odgovor, pa pogledajmo kratko o ˇBambolina" nakitu:


Dizajnerica interijera sam i radim u struci, ali sam se zbog ljubavi prema "lijepim" stvarima :) i željom da napravim nešto kreativno upustila u izradu nakita. Mislila sam da će to biti samo hobi, ali se sve jako brzo pročulo nakon slike u top 10 u Stilu i  i članka u "Moj kantun" . Tako da je već nakon toga sve preraslo u posao.
Sada će biti godina dana kako izrađujem narukvice i još uvijek nisam proširila ponudu osim na privjeske za ključeve jer ne stignem.
Definitivno sve što radim od poludragog nakita i kristala mi je najdraže, a tu su i tanke narukvice koje spojene sa pomponima super izgledaju uz bilo koji outfit.
Sve informacije vezane uz "Bambolina nakit" možete pronaći na facebook stranici: Bambolina Nakit , instagramu: Bambolina jewelry i mailom: ipopovi@yahoo.com.



Mladima u Hrvatskoj bi poručila da već sad razmišljaju o svojoj budućnosti i da bilo kakvu ideju pokušaju provesti u djelo  jer koliko god kreativaca bilo, svi smo mi pojedinci i i iz svakog rada uvijek izađe nešto unikatno i posebno.

Hvala dragoj Ivanki što je prepoznala ovaj vid suradnje, jer upravo je to ono što nas čini posebnima! Moć prepoznavanja unikatnog, kreativnog i posebnog načina izražavanja ljudi. Nadam se da ćete škicnuti na stranice i uživati, baš kao što sam i ja! Blog ide dalje, sa novim idejama, gostovanjima i suradnjama!

Pozdravljam Vas do sutra kada Vas na blogu očekuje kozmetička recenzija :)

Glaerija:



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images