S.FRESH- ESPRESSO BODY SCRUB

07:09:00

"Vrijeme je za potpunu detoksikaciju organizma!"
 Ovih dana ćete vidjeti milijun takvih naslova na portalima. Slažem se, ali isto tako sam pobornik toga da se sve treba uvoditi postepeno, kako ne bismo šokirali organizam. Krenite sa unosom tekućine i laganije hrane, pa onda na temeljito čišćenje! Jer sve što ide u krajnosti dugoročno nije dobra ideja. S druge strane čišćenje se ne odnosi samo na tijelo, već i na duh! Oni zajedno u simbiozi čine jednu divnu cjelinu koja je veliki dar. Naravno da imamo određene saveznike koji nam pomažu u tome.

Pomoć pri izlučivanju toksina i poticanju cirkulacije je upravo fantazija zvana: S.FRESH ESPRESSO BODY SCRUB.



S.FRESH je prirodna kozmetika sa našeg tržišta i osvojila me je definitivno. Već sam imala prilike pisati recenziju o dezdoransu PURE&COOL i bila sam prezadovoljna. Ovo mi je drugi Scrub po redu i definitivno ću ga uvrstiti u svoju stalnu postavu. Imam problema s cirkulacijom, koja u periodima kad konzumiram težu hranu završi u obliku celulita. Moja koža nije jedna od onih sretnica na kojima se to manje vidi. To je nažalost činjenica, ali sam se uvjerila da je trudom i radom na sebi moguće uvidjeti jako dobre rezultate. Tako sam u svojim najboljim danima uspjela učiniti gotovo sve neprimjetnim i glatkim. Možda sada nisu moji najbolji dani, ali neki pomaci se definitivno vide.

Uz dovoljan unos tekućine, ravnomjernu prehranu, bogatu nutritivnim vrijednostima i antioksidansima kao i tjelovježbu ovaj saveznik će Vam omugućiti završni touch! Znači kompletna slika je zajamčena. Imati ćete zadovoljstvo vidljivo u obliku samopouzdanja, samopoštovanja, a i glatku kožu sa manje narančine kore.

S.FRESH ESPRESSO BODY SCRUB




MIRIS SVJEŽE KAVE I SOČNE NARANČE

Ova mješavina je apsolutni hit u svijetu za uklanjanje mrtvih stanica i osvježavanje kože. Kofein potiče cirkulaciju čiji je krajnji rezultat učvršćivanje tijela. Redovitim korištenjem je zajamčena manja vidljivost celulita. Antioksidansi potpomažu izlučivanju toksina iz tijela, a narančino ulje i esencije poboljšavaju kvalitetu kože čineći je čvršćom, glađom i sjajnijom.

NAČIN UPOTREBE: Nanijeti pod tušem na mokru kožu tijela kružnim pokretima uz masažu od 4-5 minuta. Isperite sa vodom. Može se koristiti za osvježenje i njegu lica. Za hidrataciju nakon S.fresh Espresso Body Scruba koristite S.FRESH OIL WOW!

S.FRESH OIL WOW je trenutno na isprobavanju, recenzija slijedi nakon što isprobam učinkovitost.

SASTOJCI:SODIUM CHLORIDE, SUCROSE, COFFEA ROBUSTA SEED POWDER, GLYCINE SOYA (SOYBEAN OIL), AQUA, CITRUS AURANTIUM, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHERYL ACETATE, LIMONENE

PROIZVODI: LAVARE KOZMETIKA, HRVATSKA

Moja preporuka je napraviti kupku, na bazi eteričnih ulja koja će Vam pomoći da se opustite, upaliti neku dobru muziku i utonuti u čari spa centra u Vašem domu. Nakon toga iskoristite Body Scrub, isperite i namažite se OIL WOW ili nekim drugim uljem i losionom za tijelo.





U mojim recenzijama uvijek će stajati napomena kako je svatko individua, a samim time također tijelo i organizam! Ono što odgovara meni, možda Vama neće. Mi žene smo svakako sklone isprobavanju, pa upravo iz toga razloga proizlaze ove recenzije! Ne da bismo hvalili ili pljuvali neki proizvod, već da bi smo preporučili ono što mislimo da vrijedi probati.


Čitamo se dalje u novim dogodovštinama :)



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images