UGOSTILA SAM "DESIGN BY KARLA"

09:05:00

Započeti ćemo još jednom sa divnim čestitkama. Sretna Nova godina ljudi moji. Neka Vam se ispune sve želje i snovi. Vrijeme je za prvi  novogodišnji post, praćen prvim pahuljama snijega što je za mene dodatna kombinacija za sreću. Lijepo smo se proveli, najeli, nasmijali i nadružili i sad je vrijeme za rad. Blogu se u 2016. godini veselim još više, a uostalom i puna sam energije za nastavak!

Danas ugošćujem " Design by Karla" koja izrađuje prekrasne unikatne narukvice. Hvala Karolini što prati blog, njezina me gesta i više nego razveselila :) U Novoj godini joj želimo puno zdravlja, sreće i divnog nakita. Pitala sam Karlolinu nekoliko pitanja, a ona mi je uzvratila ovako:

Zovem se Karolina Žižić i po struci sam frizerka .Trenutno ne radim pa sam iskoristila slobodno vrijeme da napravim stranicu i krenem izrađivati narukvice.
Nakit za svoje sestre, prijateljice i sebe izrađujem još od osnovne škole!Svoju prvu ogrlicu sam napravila u vrtiću.

Trenutno u svojoj ponudi imam samo narukvice, ali s vremenom planiram ubaciti naušnice, ogrlice, privjeske...

Moj izbor narukvica možete vidjeti na instagramu (DESIGN_BY_KARLA) i facebook stranici (Design by Karla), možete mi se javiti u inbox ili na mail (mydesign1992@gmail.com)!!! 
Ljudima bi zaželjela sretnu Novu Godinu i poručila im da sve loše i negativno ostave iza sebe te da se okruže ljudima koje vole i budu puni pozitivne energije. 
Mladima u Hrvatskoj bi poručila iako zvuči smiješno da bez obzira na stanje u državi  budu samostalni, ustrajni, kreativni i da pokušaju sami nešto pokreniti i budu uspješni u tome... I naravno da ne gube nadu u bolje sutra!!!

Hvala Karolini na gostovanju i na prilici da saznamo za ove slatke narukvice. Prekrasne su i elegantne i upotpuniti će Vam mnoge kombinacije. Slobodno pratite "Design by Karla" i na Instagramu i na Facebooku. Uživajte u ostatku večeri, prvim pahuljama i mnogim zimskim radostima. Do sljedećeg posta :)






You Might Also Like

2 komentari

  1. Baš su lijepe narukvice :D
    Na FB i Instagramu ima toliko kreativaca da ih ne stignem sve pratiti :) Imam jedan notes u koji zapisujem sve kreativce pa kad počnem raditi da znam od kog ću kupovati poklone drugima i sebi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da predivne su, slažem se, ja kad sam se počela baviti kreativnim radom, nije toliko bilo, ali sad se sve utrostručilo! Ima prekrasnih stvari :)

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images