NOTNI BRUSKETI ALA MEDITERAN :)

12:17:00

Ljetno vrijeme je idealno za ukusne recepte sa povrćem i laganim pilećim prsima! Kruh koji više nije svjež, a još se za puno toga može iskoristit meni služi za tople sendviče ili bruskete.

Odlučila sam začiniti dan i napraviti ih na svoj način, pošto oduvijek volim eksperimentirati, a ne slijedim recepte previše, ovo je najbolji izbor za mene.

NOTNI BRUSKETI ALA MEDITERAN :)

Zašto Notni? Blog se zove "Moje note i moj svijet", a kad jedete ove bruskete poželite da note izlaze iz vaših usta u obliku ode. Oda ljetnoj kuhinji, svježem začinskom bilju i siru :)

SASTOJCI:

-Kruh od jučer, najbolji su francuzi, ali ovaj put sam napravila od crnog kruha.
- Maslinovo ulje
-Cherry rajčice
- Masline
- Začinsko bilje(timjan, bosiljak, kadulja, ružmarin- svježe ako imate)
- Gouda ili neki drugi sir po vašoj želji
- Pileća prsa od cekina ili po želji
- Jedan režanj češnjaka
- Sol (po potrebi, ja nisam stavljala, jer su namirnice dovoljno jake i začinjene :), papar

POSTUPAK

Izrežite kruh na tanke šnjite, pileća prsa i sir na kockice.Cherry rajčice i masline prerežite na pola. Začinsko bilje, ubacite u mužar, zajedno sa maslinovim uljem i češnjakom. Kad to zajedno razradite pustiti će finu aromu. U međuvremenu upalite pećnicu na 180 C da se zagrije. Pripremite oval i obložite ga papirom za pečenje. Premažete kruh sa uljem i začinima, te pospete sa malo papra. Ja koristim kist. Na kruh zatim dodate pileća prsa, sir, cherry rajčice i masline. Naravno svce ravnomjerno rasporedite, posložite na papir i stavite peći. Pećene su kad kora poprimi zlatnu boju :) Već odokativno znate procjeniti, ali ja bih rekla da treba 10-15 min :)

Što se tiče količine namirnica, to ostavljam vama na izbor. Sve što radite u kuhinji, radite sa puno ljubavi, strasti i mašte i to će se osjetiti. U kuhanju treba u potpunosti uživati. Nemojte se ograničavati, dajte mašti na volju i uložite kreativnost.

Kod mene nema ograničenja, nisam ukalupirana! Sve je kreativno, inspirativno i unikatno. Većinom je sve što radimo naš odraz :)

Dobar tek :)



You Might Also Like

0 komentari

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images